- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mozgásban a Tails of Iron 2 - Whiskers of Winter
gp A folytatásban északról érkezik a fenyegetés egy fosztogató denevérsereg képében.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
Elég gyenge a grafikája. Azonban annyira nem számít ez, mert a hangulat jónak tűnik.
A baj ott kezdődik, hogy nagyon szaggat. Ezt a teljesítményt így 2 hónappal a megjelenés előtt nem nagyon mutogatnám. -
vhw
addikt
Nem csak szaggat - amikor a "robottal" beszél nagyon észrevehetőek azok a "mű" képhibák, amikhez hasonlókat videofelvételeknél szoktak bevetni a "hangulat" miatt - de hogy élő játékmenetnél ez miért jön elő? :/
Egyébként miért lenne nehezebb egy játék, csak azért, mert fegyvermentes játékmenetre épít?
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
nagyúr
Hát az utolsó játékukat nagyon lehúzták, kíváncsi leszek rá, hogy ezzel mi lesz. Egyelőre jónak néz ki.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
vhw
addikt
válasz TESCO-Zsömle #5 üzenetére
Amennyire én ismerem ezeket a játékokat az ellenségek nem olyan agresszívek, "okosak", legtöbbször nincs összehangolt, több fős csapda/támadás, nincs halálos távolsági támadásuk.
Lövöldözés helyett mit kell csinálni?
Elszaladni... bebújok egy szekrénybe, az ágy alá, felmászok a szellőző csatornába stb. az beront utánam a szobába, fenyegetően körbenéz, majd csalódottan visszakullog a jó kis scriptelt útvonalához.
Jó példa az Outlast? Nincs fegyverem - nehéz? Inkább csak félelmetes... amíg ki nem ismeri az ember, hogy az ellenségek rettenesen korlátoltak, gyakran nem is instant halál az első 1-2 csapás... és egyszerű módszerek vannak a kijátszásukra...
De ha nem ezt, hanem az A machine for pigs-t nézem... akkor gyakorlatilag soha nincs életveszélyben a játékos.
Ki tudja ez a Soma melyikre fog inkább hasonlítani.A fegyveres játékok ellenségei a fegyveres harchoz vannak "optimalizálva" - lásd pl. Dark Souls - hiába van fegyverem - könnyű?
Ahol meg nem a harcon van a hangsúly, hanem a könnyed kalandon - pl. Tomb Raider - ott inkább csak töltelék a lövöldözés... Bár magasabb nehézségi szinten előfordul, hogy egy-egy csapda helyszínt vissza kell tölteni, mert körbe tudnak venni, aztán nincs hova szaladni...
[ Szerkesztve ]
"Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
nagyúr
Van benne igazság amit írsz, de a penumbra alkotóinak a játékjai inkább a hangulatra mennek rá. Én imádtam őket... A pig-et nem játszottam ki, de a többin összecsináltam magam...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Új hozzászólás Aktív témák
- Bestbuy játékok
- Ford topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mégse száll ki a Meizu?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen