Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz Cassi #25 üzenetére

    "Még a MOL Bubi is képes volt arra a bravúrra, hogy 100+ millió forint éves veszteséget hozzon össze."

    Amilyen fos biciklijük van, én ezt indulás előtt, ránézésre megmondtam volna nekik. Jót meg nyilván nem fognak kirakni közterületre, mert hát ők is itt élnek, ismerik a magyarokat. :D Viszont ha már elindulni se érdemes, akkor minek várgnak bele, ez tényleg teljes rejtély. Biztos volt rá valami ellopható pályázati pénz. Legalább számolnák már fel végre, csak a buszsávtól veszi el a helyet a biciklitároló.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #25 üzenetére

    A járművezetés automatizációjának jelen szakaszában valóban drága.

    De ugyan a folyamat fog lejátszódni, mint a processzor fejlesztésben.
    A CRAY1 szuperszámítógép 5.5 tonna volt. 115KW fogyasztás mellett 160 MFLOPS teljesítményre volt képes.
    Kerekítve 8 millió dollárt kellett kezdetben kifizetni érte.
    A telefonom processzorának teljesítménye 1.92 TFLOPs.
    Az elmúlt bő negyven évben megtanultunk processzort gyártani.

    Ennél sokkal rövidebb idő alatt fogunk elfogadható árú önvezetőrendszereket készíteni.
    Az önvezető rendszernek nem kell munkabért fizetni és sztrájkolni sem fog. A munkaideje naponta 24 óra is lehet. Nem igényel szabadságot, rendszeres pihenőt sem.

    Egy rendszer legalább kettő embert képes kiváltani. Ha a kötelező pihenőket, a szabadságot és betegségeket beszámítod, három embert lehet kiváltani. Nem kínai gyerek munkabérrel számolva, elég gyorsan lehet elérni a gazdaságosság küszöbét.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #25 üzenetére

    "Egy buszsofőr nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy őt kiváltani tudó önvezető rendszer": nem olcsóbb. a sofőr az emberből van, az önvezetés meg tömegtermelésből lesz. záros határidőn belül szükségképpen drágább lesz a sofőr.

    (#27) Dr. Akula "Viszont ha már elindulni se érdemes, akkor minek várgnak bele, ez tényleg teljes rejtély.": semmi rejtély nincs benne, úgy hívják, hogy védelmi pénz. Az állam békén hagyja a Molt vagy más nagyvállalatot, cserébe a vállalat elkülönít egy összeget, amit politikusok álmodozására költ el akkor is, ha az egyébként egy nagy marhaság.

    több hsz-re: számomra az önvezetésben az az egy lehetne a fantázia, hogy a tarthatatlanná nehezített városi közlekedést elviselhetővé tegye. tipikusan: melóban lehetetlen parkolni, hazaküldöm az autót és otthon áll. figyelem: nem hangzott el olyan állítás, hogy ez segít a dugóhelyzeten.

    (#34) Feketelaszlo "Nagyon sok olyan tudományterület van, ahol egyáltalán nem, vagy nem olyan mértékben csökkentek a gyártási és üzemeltetési költségek, mint azt anno sok optimista gondolta": az összes "tudományterület" (helyesebben: alkalmazási területen) emelkedtek a költségek, ahol a kezdeti egyedi gyártás nem ment át tömeggyártásba. nincs tömeggyártott űreszköz, tengeralattjáró, nagysebességű vasút.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

  • nyisziati

    veterán

    válasz Cassi #123 üzenetére

    Szerintem ez még nem.
    A kizsákmányás az olyan kijelentéseknél kezdődik, hogy "55% vagy semmi.". Mármint profit. Ami azóta 70% (Apple).

    Meg amikor a vezetők már 100-szor annyit keresnek, mint a melós. Már Amerikában is egyre erősebb a zúgolódás emiatt. Pedig ott aztán a fórumokon erősen védik a kapitalizmust, de ez az aránytalanság már nekik is sok.

    Főleg, hogy a gazdasági válságnál a bankvezetők - akik az egészet okozták -, kisírtak egy csomó segélyt Obamától, aztán milliós (!) bónuszként szétosztották a pénz nagy részét egymás közt. Azért ez már az arcátlanság csúcsa.

    [ Szerkesztve ]

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #201 üzenetére

    " Csak egy példa: hogyan lesz értelmezve a kölcsönös udvariasság elve, ami egy csomó szituációra alkalmazandó a mostani szabályok szerint? "

    Ez a legkisebb problémája az önvezetésnek. Pontosan úgy lehet kezelni, mint a számítógépen a programok estében. Prioritási szintet kell adnii a közlekedőknek.
    Ha kettő jármű azonos pioritással és azonos időben érkezik a kereszteződésbe, a Kressz szabályok érvényeseket. Ha egy jármű siet, akkor prioritást vásárolhat a többi utazótól. Hajnal háromkor ez nem drága attrakció, viszont csúcsban illetve torlódásban drága lehet az elsőbbség vásárlás. Nyilván a ma is megkülönböztetett elsőbbséggel rendelkező járművek, egymáson kívül, továbbra is elsőbbséget élveznek minden közlekedővel szemben.

    Egy nyugdíjasnak fontosabb lehet az előnyadásból származó bevétel az utazási időnél.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • dabadab

    titán

    válasz Cassi #201 üzenetére

    "Jó esély van rá, hogy egy ilyen "black box" tényleg kötelező lesz"

    Az amúgy is, egyébként már most is egy csomó autóban van EDR, a Teslákban meg már ennél is komolyabb logolás van. Az önvezető rendszerben ez már nem oszt, nem szoroz, annyira kevés erőforrást igényel.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

Új hozzászólás Aktív témák