Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Dr. Akula

    nagyúr

    válasz Cassi #25 üzenetére

    "Még a MOL Bubi is képes volt arra a bravúrra, hogy 100+ millió forint éves veszteséget hozzon össze."

    Amilyen fos biciklijük van, én ezt indulás előtt, ránézésre megmondtam volna nekik. Jót meg nyilván nem fognak kirakni közterületre, mert hát ők is itt élnek, ismerik a magyarokat. :D Viszont ha már elindulni se érdemes, akkor minek várgnak bele, ez tényleg teljes rejtély. Biztos volt rá valami ellopható pályázati pénz. Legalább számolnák már fel végre, csak a buszsávtól veszi el a helyet a biciklitároló.

  • Hieronymus

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #25 üzenetére

    A járművezetés automatizációjának jelen szakaszában valóban drága.

    De ugyan a folyamat fog lejátszódni, mint a processzor fejlesztésben.
    A CRAY1 szuperszámítógép 5.5 tonna volt. 115KW fogyasztás mellett 160 MFLOPS teljesítményre volt képes.
    Kerekítve 8 millió dollárt kellett kezdetben kifizetni érte.
    A telefonom processzorának teljesítménye 1.92 TFLOPs.
    Az elmúlt bő negyven évben megtanultunk processzort gyártani.

    Ennél sokkal rövidebb idő alatt fogunk elfogadható árú önvezetőrendszereket készíteni.
    Az önvezető rendszernek nem kell munkabért fizetni és sztrájkolni sem fog. A munkaideje naponta 24 óra is lehet. Nem igényel szabadságot, rendszeres pihenőt sem.

    Egy rendszer legalább kettő embert képes kiváltani. Ha a kötelező pihenőket, a szabadságot és betegségeket beszámítod, három embert lehet kiváltani. Nem kínai gyerek munkabérrel számolva, elég gyorsan lehet elérni a gazdaságosság küszöbét.

    Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

  • bambano

    titán

    LOGOUT blog

    válasz Cassi #25 üzenetére

    "Egy buszsofőr nagyságrendekkel olcsóbb, mint egy őt kiváltani tudó önvezető rendszer": nem olcsóbb. a sofőr az emberből van, az önvezetés meg tömegtermelésből lesz. záros határidőn belül szükségképpen drágább lesz a sofőr.

    (#27) Dr. Akula "Viszont ha már elindulni se érdemes, akkor minek várgnak bele, ez tényleg teljes rejtély.": semmi rejtély nincs benne, úgy hívják, hogy védelmi pénz. Az állam békén hagyja a Molt vagy más nagyvállalatot, cserébe a vállalat elkülönít egy összeget, amit politikusok álmodozására költ el akkor is, ha az egyébként egy nagy marhaság.

    több hsz-re: számomra az önvezetésben az az egy lehetne a fantázia, hogy a tarthatatlanná nehezített városi közlekedést elviselhetővé tegye. tipikusan: melóban lehetetlen parkolni, hazaküldöm az autót és otthon áll. figyelem: nem hangzott el olyan állítás, hogy ez segít a dugóhelyzeten.

    (#34) Feketelaszlo "Nagyon sok olyan tudományterület van, ahol egyáltalán nem, vagy nem olyan mértékben csökkentek a gyártási és üzemeltetési költségek, mint azt anno sok optimista gondolta": az összes "tudományterület" (helyesebben: alkalmazási területen) emelkedtek a költségek, ahol a kezdeti egyedi gyártás nem ment át tömeggyártásba. nincs tömeggyártott űreszköz, tengeralattjáró, nagysebességű vasút.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák