- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pachito
őstag
Ezért nem kell előfizetni...csak az ígéretek meg a hype, közben ülnek a pénzeden és addig halasztgatják kényelmes tempóban ameddig akarják. A semmiért nem szokás hitelezni szerintem.
-
pachito
őstag
válasz tothmaxy182 #119 üzenetére
Szerintem nem "csak" egy játék hanem egy projekt amiben baromi sok pénze áll baromi sokmindenkinek. A többször halasztott határidőket pedig illik tartani, nem pedig a befektetők pénzén ülni kényelmesen. Korona-home office kártya egyszer ellőve, oké, a sokadik bullshittel előállni ilyen kevéssel a megjelenés előtt már necces szerintem.
-
pachito
őstag
válasz tothmaxy182 #135 üzenetére
"Az, hogy egyes embereknek pénze áll benne, arról nem a fejlesztő tehet. Manapság amúgy is hülyeség előrendelni bármit..." Egyetértek.
A határidőket pedig maga a fejlesztő szabja meg, nem te. És ha tolni akarja, akkor tolja. Ez a fejlesztőre és a kiadóra tartozik, nem rád. Aha, nem egészen. A határidőket ideális esetben a fejlesztő ÉS kiadó szabja meg közösen, ha tolni akarja akkor egyeztetnek de döntő szava a publishernek van hiszen Ő finanszírozza a projektet, az Ő pénze áll benne, Ő esik el potenciális vásárlóktól a késések miatt, nem a fejlesztő dirigál. A fejlesztő 3 év múlva is találna hibát amit lehet javítani és addig meg se jelentetné, szép is lenne.
Ha akarod előrendeled, ha akarod nem. Számon kérni rajtuk a csúsztatást meg hülyeség, mert szívük joga... Gondolom, ha már olyan állapotban lenne a játék, akkor szó nélkül kiadták volna... Valóban, a végső döntés az enyém, azaz a vásárlóé. Ilyen marketing meg pr mellett viszont akarva-akaratlanul is elcsábul az ember, megveszi a ki tudja milyen szakaszban levő terméket. Nem vagyok gazdasági szakember de szerintem egy hozzá nem értő is tudja hogy a tudatosan felépített, célzott reklámoknak milyen erejük van, ha jól csinálják (márpedig ezen a részen betyár jól teljesítenek ) akkor a szart is el lehet adni aranyként.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest