- Milyen GPS-t vegyek?
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Deathbound
gp A PC-s verzió mellett megkapjuk a teljes kiadást PlayStation és Xbox platformokra is.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
Azért a "másik oldal is jó". Aki csak és kizárólag a megváltást látja az elektromos autókban.
Néztél már valamikor akksi elhasználódási diagramokat?
Egy akksi kapacitása ha 70% alá esik, onnantól úgy zuhan tovább mint a kőbalta.
Rohadtul nem lineárisan romlanak tovább. Hogy majd te használod évekig a ház mellett tovább 66%-os szinten. Ez egy szép mese, csak az a baj, hogy mese. -
Ribi
nagyúr
Szerintem sem praktikusabb egyik sem mint bármelyik hecsbekk.
Pont azt tudják, csak szarabb légellenállással és emiatt magasabb fogyasztással.
Pont a légellenállás (és fogyasztás) csökkentése miatt ültetik egyre lentebb és "szoknyázzák" az autókat. Na ezt addig csinálták mire már ki lehetett hozni a visszaemelt autót. Pont mint ahogy egyre nagyobb minden autó köv szériája és a 20 évvel ezelőttihez képest már egyel magasabb kategória méretébe kerül. Aztán nagy ünnepléssel kihozzák a megváltó új szériát ami ugyan az mint a 20 évvel ezelőtti. Woa. Innováció a felső fokon.[ Szerkesztve ]
-
Ribi
nagyúr