- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ivana
Ármester
+1 életveszélyesek ezek a tuning rollerek. Megyek 35-el a népligetben bringával és simán megelőz... Én amúgy a 25-öt is túlzásnak tartom ekkora kerekkel, kb. 15-re korlátoznám ezeket, közelítve a "rendes" rollerek sebességéhez.
(#12) Louro
Biciklire szerintem(!) - nem néztem utána - nincs. Vannak, akik szinte 50-nel száguldoznak.
A Kresz ismeretét pedig kötelező iskolai tananyaggá minősíteném.
Azért ez így Először ismerni kéne a KRESZ-t és utána beszélni róla. A bringás sebességkorlátozások a normál B jogsi KRESZ vizsgán is a tananyag részei.
-
ivana
Ármester
Hagyományos kismotor jellegű járművek: "M2" kategória, annyi módosítással, hogy ugyanúgy biztosítás, forgalmi, műszaki vizsga, településen max 40km/h, településen kívül max 60km/h.
Mi a értelme lenne 50 alá korlátozni belterületen, csak feltartja a forgalmat. Én a kismotor kategóriát úgy ahogy van beszántanám. Vonatkozzon az rá, mint a 125-re és lehessen vezetni 125-öst B jogsival.
-
ivana
Ármester
Teljesen mindegy, mész motorral és a nyerges szabályosan előz szerinted ez kellemes? Egy 125-ös motor meg azért viszi a 100-at.
Amúgy normálisabb helyeken 125-öst vezethetsz autó jogsival. Ez a B125 így magyar sajátosság. Van ahol részt kell venni egy egy napos oktatáson, de vizsga meg hasonlók nincsenek.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz #89309696 #155 üzenetére
100+ lovas 1tonna feletti autókat amikre korlátozás sincs Autónál annyira ritkák azok amire lenne értelme a korlátozásnak, hogy nem véletlenül nincs. Ezerszer veszélyesebb egy kezdőnek valami 40 lóerős papír kasznis bontó szökevény, mint egy normál 150 lovas kocsi.
(#146) Zsébernardo Nem véletlen, hogy a motorok úgy néznek, ahogy. Ott is próbálkoztak ilyen kiskerekű borzalmakkal, de rájöttek, hogy hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
válasz BerserkGuts #164 üzenetére
15km/h biciklivel baromi lassú. 25-öt egy átlag ember simán képes tartani. Országútival a 35 sem annyira sok, főleg többen.
-
ivana
Ármester
Hát ja, ilyen nyomvályús úton bringával csak a jobb keréknyomban biztonságos menni. Mondjuk leginkább sehogy, de egy hosszabb túránál ezzel nem feltétlen tudsz számolni. Főleg, hogy vannak olyan részek az országban ahol konkrétan a szomszéd faluba nem tudsz átmenni bringával, mert ott a merci tábla. Bringaút sehol. Az összeset eltörölném. Aki nem akar bringással, traktorral, lovaskocsival etc. találkozni az húzzon az autópályára.
Azokról a csodás magyar utakról nem is beszélve, aminek kocsival is a közepén mész, mert a széle rosszabb, mint egy tisztességes földút.
(#229) Golyobis A magyar KRESZ egy borzalom. A nulláról kéne újraírni az egész szöveget. Pl. a kedvencem, hogy elvileg úgy kéne kanyarodni bringával, hogy közben is irányt jelzel. Vagyis egy kézzel, ami rohadt veszélyes. Érdekes motorral viszont csak a kanyarodás előtt kell jelezni (ha nincs indexed ami ma azért baromi ritka).
(#215) hunluki Autóval szerintem a külterületi sebesség határokat erősen át kéne alakítani. Autópályán engedném a 150-et, kamionoknak a 90-et. Autóúton a 130-at. Jobb 2 sávos elkerülő utakon a 110-et. Az ilyen 3-ad rendű borzalmakat meg lekorlátoznám 70-re.
(#233) samujózsi Mondjuk azért az elég erős indikátora annak, hogy egy jogszabály egy kalap szar, hogy a rendőrségnek saját értelmezése van hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
ivana
Ármester
Teljesen életszerűtlen, hogy kerékpárra bármilyen jogosítvány vagy vizsga kelljen. Az Alföldön komplett falvak/városok járnak biciklivel. Elképzelem, ahogy a 70 éves bácsit, nénit elküldöd vizsgázni... Arról nem is beszélve, hogy ezeket amúgy nemzetközi szerződések szabályozzák.