Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz francz'70 #244 üzenetére

    Minden brand számára adott a lehetőség hogy márkahűséget építsenek, és nyilvánvaló az is, hogy mindenki ezen dolgozik. A márkahű felhasználói bázis alapozza meg 1-1 márka jövőbeni sikereit is. Ezt az utat bejárja mindegsik gyártó, ahogy az Apple, a Samsung is megtette, úgy a Huawei is, és most a Xiaomi. Az hogy ki meddig tud jutni ezen az úton nem rajtunk, hanem rajtuk múlik elsősorban! A platformok közötti átjárások adottak, évről-évre vannak mászkálók minden irányba. Ezzel csak azt akartam mondani, hogy amely lehetőség az Apple-nek adott, az ugyanúgy adott bármelyik másiknak is, pláne ha hasonlóan tőkeerős nagyvállalatok, amiknek van pénze mindenféle fejlesztésre, munkaerőre, beruházásra, és főként ugye PR-ra. Ez alól a Huawei kivétel, mióta akaratukon kivül levágtak róluk néhány amerikai szabadalmat és alkatrészt.

Új hozzászólás Aktív témák