- Yettel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz t72killer #25 üzenetére
Alig van a piacon a jelenlegi hmd-k febontásában is nézhető minőségű 360 sztereo video, nem hogy szemenként 4K-ban.
A kínai akciókamerák összeragasztgatása jól hangzik elméletben, de ha kicsit jobban belemész a témába, akkor hamar kiderül, hogy még profi körülmények között, az elérhető legjobb technológiával és rendes költségvetéssel is igen komoly kompromisszumokkal képesek csak élvezhető ereményt produkálni.
Nagyon alaposan meg kell tervezni a felvételt, hogy mi lehet bent a képben és mi nem, mi milyen közel lehet melyik kamerához, hogyan mozoghat a kamera és hogy nem, stb. stb. majd brutális utómunkával kell az egészet összehegeszteni, hogy működjön is. Azaz igen messze vagyunk még attól, hogy a vr videózás minőségét a hmd-k felbontása korlátozná.Ahol egyáltalán felmerül a felbontás kérdés, az a hagyományos, 2D filmek nézése virtuális moziteremben, vagy virtuális monitorok használata. Ezekhez valóban nem kell über hardver, csak nagyobb felbontás.
Ha mondjuk a PIMAX erre szakosodna, és nem a szemenkénti 4K VR gamingre fókuszálnának, akkor azt mondanám ok, nagyjából azt vállalják, amit egy ilyen szűk piacnak le is lehet szállítani.
Most viszont gyakorlatilag mindent beígérnek minimális pénzért, lehetetlen határidőkkel. Az ázsiai mentalitást ismerve ezen nincs is mit csodálkozni, mert kicsit mást értenek a kockázatvállalás alatt, mint tőlük nyugatabbra, ezért is kell ezekből az ígéretekből gyököt vonni.Ami magát a 4K vs. jelenlegi felbontást illeti, még egyszer: nem a screendoor a jelenlegi VR legnagyobb problémája.
Ami valóban befolyásolja a VR minőségét, az 90%-ban függ a GPU teljesítményétől és max. 10%-ban a HMD fizikai felbontásától. -
Ragnar_
addikt
válasz t72killer #53 üzenetére
Valóban, 200° nál már szerintem sem látunk élesen, sőt még 180°-nál sem, kb olyan 120-140° ig láthatunk élesen. 120-140°után alacsonyabb felbontás is mehetne mindkét irányba.. (meg ugye a szemkövetős renderelésnél szintén nem kellene a teljes kijelzőre a natív felbontásra renderelni, de az még szerintem messze van. 8/16K felbontáson meg egy ideig még biztos nem látunk játékot 90-120FPS-el futni valamirevaló grafikai minőségben..)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz t72killer #79 üzenetére
Ez igaz lenne, de akkor az oculus felbontása sem 2kx1200 ... Az a lényeg szerintem, hogy ugyanúgy vagy szemenkénti, vagy összfelbontást nézzünk.. Illetve a kijelző mérete is szempont ugye, mert állandó távolságból minél kisebb a kijelző annál kevésbé lesz pixeles a kép ugyanolyan felbontásnál. Meg az optika is számít valószínűleg stb.., de nagyságrendileg a felbontás (össz, vagy szemenkénti) és a kijelző mérete...
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz t72killer #83 üzenetére
(Az fura még, hogy egy cikkben azt írják, hogy az ember 220°-os FoV-ra képes.. (szerintem max. úgy, ha teljesen oldalra fordítja az ember a szemét. Ha oldalra kinyújtom a karom akkor nem látom a kezem, ha előre nézek, viszont ha teljesen oldalra nézek, úgy, hogy nem fordítom el a fejemet, meg látom. És valószínűleg vannak olyan helyzetek ahol ha valami bekerül a látómezőbe ajkkor először csak szemmozgás van és utána fordítjuk a fejünket a mozgás irányába...)
Az lesz majd az igazi, ha olyan minőség lesz, hogy gamer monitor helyett lehet majd ilyen VR seteket használni sima 2D játékokhoz is meg mondjuk filmnézéshez is, és monitort meg munkához, meg netezéshez.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest