- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Armagedown #11 üzenetére
Egyrészt ezek a játékok nem igazán megterhelők, másrészt a felsorolt címek egy része elég egyszerű leképezőt használ, ami rendkívüli módon kedvez az Infinity Cache-nek.
#15 Komplikato : A cél az volt, hogy 50% legyen minimum a találati arány. Ezt elmondták. A 128 MB cache ezt teljesíti. 4K-ban lényegében hozzák azt, amit vártak, kisebb felbontáson pedig előnyt kovácsolnak a jobb találati arányból. Itt utaltak rá, hogy az AI upscaling az Infinity Cache-nek nagyon fog tetszeni. De igazából erre én teszek.
Nem kell olyan sokat várni. Már most vannak review kódjaink DXR 1.1-es játékokra.
DirectML SS valóban csak jövőre lesz. Ez van.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
De az ugye megvan, hogy ez a legkisebb verzió, ami a 3070 ellen jött?
#23 gV : A Minecraft nem szimplán DXR 1.1, hanem hardverspecifikus rendszer, ami külön optimalizálást tartalmaz a GPU-kra. Az AMD is megkapja majd a Radeon Rays 4.0-n keresztül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza Horizon 4 eleve nagyon gyors volt már a korábbi Radeonokon is. Azon lehet javítani, de annyira át kellene írnia az NV-nek a meghajtót, hogy azt egyszerűen nincs értelme felvállalni. Egy játékért belekezdeni egy két évig tartó módosításba egyszerűen nem éri meg. Korábban sem érte meg, és most sem fogja. Nem véletlen, hogy nem jött erre driver azóta sem, hogy a Forza Horizon 4 megjelent, pedig már akkor is gyorsabbak voltak a Radeonok.
A Godfall, AC: Valhalla, Dirt 5, WWZ, stb. játékok az Infinity Cache miatt futnak így. A WWZ véletlenül, míg a másik három erre lett optimalizálva.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem, az szabványos, csak még nem készült el a frissítés az AMD-hez. Ezt hardver nélkül nehéz megcsinálni.
Több játékban már amúgy van optimalizálás rá: például Dirt 5, Godfall, The Riftbreaker.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz con_di_B #342 üzenetére
HBM-es hardver van, az a Radeon Instinct MI100. Azt vihetik szerverbe.
32 MB alatt nem működik jól az Infinity Cache. Az optimális tartomány egyébként 48-96 MB a mérések szerint. De ugye a méretesebb GPU-knál meglőtték a 128 MB-ot, az belefér.
A kisebb GPU-knál kevesebb Infinity Cache lesz. 6700-nál 64-96 MB talán, 6600-nál 32-48 MB.
A még kisebb GPU-knál inkább megéri 128 bites GDDR6-ot építeni, mert 32 MB alatt nem igazán működik az Infinity Cache.Jó opció lehet, hogy a 6700 az 192 bites GDDR6 80 MB cache-sel, míg a 6600 az 128 bites GDDR6 40 MB cache-sel. 6500-nál meg nincs cache, de marad a 128 bites busz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz con_di_B #347 üzenetére
Igen az M100 az csak szerverbe jó.
Eleve ha 300-400 dollárért veszel VGA-t, akkor 4K-ra amúgy sem fogod tudni használni. Nincs benne elég TFLOPS, hogy kipakolja a megterhelő játékokat. A nem megterhelőkkel pedig megbirkózik alapból, ezeknek a leképezőjük eleve egyszerűbb, és az egyszerűbb az memóriakímélőbbet is jelent itt.
Az APU-k pont beleesnek abba a kategóriába, ahol 32 MB cache beépítése már elég sok helyet elvisz, míg 16-24 MB cache nem elég hatékony. A találati arányra jellemző, hogy 16-32 MB-ra való váltással ez élesen fut fel. A szimulációk szerint nem jársz sokkal jobban, ha 4-6 MB cache helyett mondjuk 16 MB-ot dobsz be, de sokkal jobban jársz, ha 32 MB-ot. Szinte kilő.Az AMD a konzolokról nem mondhat semmit, mert a konzolgyártók reszortja a specifikációk megosztása. Ha ezzel nem élnek, akkor az AMD nem fogja megtenni helyettük. Volt egy konkrét dolog, hogy a Sony-nak az egyik fejlesztője írta a Twitterre, hogy végre beszélhet az Infinity Cache-ről, amikor az AMD leleplezte azt. És erre alapozva kérdezték, hogy akkor ez van-e a PS5-ben esetleg az új Xboxban, de azt mondták erre viccesen, hogy sem megerősíteni, sem cáfolni nem tudják ezt az információt a partnereik engedélye nélkül.
Tuti nem egy megugorhatatlan feladat egy ekkora cache beépítése a tapasztalt cégek számára. Nincs benne nagyon nagy okosság azon kívül, hogy eléggé sűrűre van tervezve. Nem könnyű megcsinálni, de azért az NVIDIA vagy az Intel számára nem valószínű, hogy problémát okozna. Talán a kisebb szereplőknek fejfájás lenne, látva azt, hogy miképpen tákolják össze sokan az ultramobil lapkákat, agyonlayerezve, hogy elfedjék a bugokat.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- NBA és kosárlabda topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Autós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Villanyszerelés
- További aktív témák...