- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
- Alcor e-Pad - van még remény
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Pont ezt akartam mondani. Mintha valaki csinálna a Netflixhez egy plugint, ami 10 percenként megszakítja a sorozatepizódot/filmet, hogy beadjon egy pár reklámot, mondván így lesz tökéletes a televíziós élmény.
Én gyakran megyek sajtó vagy egyéb zártkörű vetítésekre, ha van is reklám, rendszerint ugyanattól a forgalmazótól egy-két előzetes, de sokszor még ennyi sem. Nem érzem úgy, hogy ez elvenne a moziélményből.
Ellenben, mikor normál vetítésre megyek, elviszek mondjuk egy csajt, rohadtul otthagyok az este miatt 6-8 ezer forintot (két jegy + két zaba a büfében simán kiadja) és már eleve azzal basz fel a mozi, hogy 20-30 perc reklámot letuszkol a torkomon, ezzel gyakorlatilag utoléri a filmhosszra vetített reklámidőben a TV-t is.
Volt olyan, hogy elmentünk megnézni az egyik újkori Star Warsot, premier nap volt, az utolsó négyzetcentimétert is eladták, még a lépcsőkre is adtak el jegyeket (nem viccelek, minden ülés foglalt volt és a lépcsőkön is ültek rengetegen). Engem már olyan 20 percnyi reklám után kezdett iszonyúan idegesíteni az egész, 30 perc után már fogadkoztam, hogy kimegyek és visszakérem a jegyem árát, néztem, hogy közeledik a 40 (!) perc, mondtam én felállok és kimegyek ha ezt elérjük. És elértük, 40 percnél fogtam magam, felálltam, elkezdtem kifelé lépkedni, mikor beúszott a Lucasfilm logó, aztán visszaültem a seggemre már, de olyan idegességgel kezdtem nézni, hogy az első 30 percre nem is emlékeztem, mert csak magamban üvöltöztem.
Imádom a mozit műfajként, eleve a filmezés a szakmám, de már lassan ott tartok, hogy jobb lenne, ha a mozipremierrel egyidőben jelenne meg a Blu-Ray is, amit ráadásul nem csak egyszer nézhetek meg ennyi pénzért és reklámokkal sem idegesít fel. Én örömmel fizetek a szórakozásért és fizetek azért, hogy megnézhessek egy filmet, de a mai modern (jellemzően plázákba behányt, soktermes) mozi egy fenntarthatatlan üzleti modell hosszú távon.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- nVidia tulajok OFF topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Ukrajnai háború
- Stellar Blade
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen