Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Meteorhead

    aktív tag

    ARM-on pont annyi haszna van ennek a kompatibilitási csomagnak, mint x86_64-en: amennyiben a gyártónak nincs saját runtime-ja úgy lehet erre támaszkodni. Az ARM a legnagyobb élharcosai OpenCL-nek (Intel után, talán őket követi a Qualcomm) ezért ez inkább ez Qualcomm esetében (ahogy a cikk is íta) egy áthidaló megoldás, amíg Windowson működésre bírják a dolgaikat. x86_64 vonatkozásában is hasznos, ha a gyártó éppen nem érdekelt az API implementálásában, vagy nincs rá kapacitása, vagy már kicsúszott a támogatásból.

    Ez a kompatbilitási csomag egy olyan alapszintet képvisel OpenCL és OpenGL viszonylatában, ami alá nem tud senki becsúszni, mert DX12 meghajtója mindenkinek van/lesz, mert könnyebb implementálni, mint bármi mást. (Windowson talán még Vulkannál is) Házon belül van MS-nek DX11-et DX12-n futtató rétege, most már van OpenCL és OpenCL rétege is... Mivel DX12 van WSL-ben is, így nagyon alacsony belépési költséggel lehet teljes értékű Windows élményt nyújtani. Ha pedig mégsincs, akkor a szoftver rasterizer (WARP) fog tolni mindent CPU-ból.

Új hozzászólás Aktív témák