Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Geri Bátyó

    őstag

    válasz Reggie0 #20 üzenetére

    Na, azért tart itt a világ, mert még te is elhiszed ezt a baromságot.

    Lehet vitázni a tényekkel, csak a tények attól még tények maradnak. Persze ezt lehet tagadni, as akkor lesz az, amit most látunk a világban.

    "Ki a büdös istennyila vagy te bohócképű!?" SzŐr Geri, birodalmi poéta és főszakács (:L topic)

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Reggie0 #37 üzenetére

    Plusz nem számít, ha kisebb a lapka, mert van bőven hely az autóban. És ezek miatt az autógyártók nem fognak FinFET-re menni, mert bőven jó nekik az olcsó, elég jó node.

    Emiatt se nagyon érthetik a befektetők, hogy az Intel itt mit akar az Intel 16-tal, mert az egy jóval drágább node, mint amit az autógyártók jelenleg használnak.

    #38 Sbig_x : Az Intelnek van jövője, csak a szerverpiacon, vagy a PC-ben, de nem fogják rábeszélni az autógyártókat, hogy drágábban gyártsák le náluk gyakorlatilag ugyanazt. Ez egy olyan jövőkép, ami volt a IOT mondjuk, aztán látjuk, hogy meddig vitték vele.

    Sokkal többet nyerne az Intel, ha a klasszikus piacokba öntené a pénzt, mert szűkíteni kellene a teljesítményollót az AMD-hez viszonyítva.

    Egyértelmű a gyártástechnológia. Megnézheted, hogy az AMD Milan platformja mit tud a TSMC második legjobb eljárásán, és mit tud az ellenében az Intel legjobb gyártástechnológiáján az Ice Lake-SP. Ez a fontos tényező az Intelnek.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák