- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Megérkezett Európába a Nubia Z60 Ultra Photographer Edition
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Így állítsd be a gyermeked androidos készülékét
- Magisk
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
SMITE 2 - Napokon belül indul a zárt alfa teszt
gp Több mint egy tucat karaktert próbálhatnak ki a szerencsésebbek, a teljes listát a május első napján esedékes streamben árulják el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Dr. Romano #28 üzenetére
Nem is fogod. A szoftver render alapvetően ott hasznos, hogy azt csinálnak, amit akarnak. Ezt teszi lehetővé nekik a compute shader. Azért viszik át az egyes pipeline-okat compute-ra. Ettől nem fog a procin futni, annyi lesz a különbség, hogy programozni tudják a pipeline működését.
Az UE4-ben és az id tech 7-ben is van rengeteg grafikai pipeline. Ennek mára majdnem a háromnegyede compute, pedig tíz éve jó ha a 10%-uk volt az. Az id tech 7 esetében a pipeline-ok 86%-a compute (ezért olyan veszettül gyors). Az UE4-ről nem tudni ennyire pontos adatot.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Stellar Blade
- Opel topik
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ubuntu Linux
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Megérkezett Európába a Nubia Z60 Ultra Photographer Edition
- Trollok komolyan
- További aktív témák...