- Mégse száll ki a Meizu?
- Fotók, videók mobillal
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Nothing Phone (1) - nem semmi (2)
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- iPhone topik
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PitLee
őstag
welt.de
"A jelenlegi ismeretek szerint egy stuttgarti buszpályaudvarban keletkezett tűz egy elektromos busz töltése közben keletkezhetett. Erre a következtetésre jutottak a nyomozók a tűzjelző rendszer és a hozzá tartozó hőmérséklet-érzékelők adatainak ellenőrzése után – közölte csütörtökön a rendőrségi szóvivő. Jelenleg tehát műszaki hiba okozta a tüzet. További vizsgálatokra azonban szükség van." -
"Az akkuknak lehet semmi köze hozzá. Amúgy is szilárdtest akkukról van szó, amelyek még kevésbé kényesek, mint a hagyományos lithiumosok. Ha egy légkondi vagy más hibás elektronikai berendezés gyulladt ki, attól még nem az elektromos hajtás az ok."
Bocsika. Rajtad kívül senki sem taglalta/feltételezte, mi okozta a tüzet. Az meg nyilvánvaló, senki sem kockáztat még egy busz kiégést, amíg fel nem derítik és meg nem szüntetik a tűzet kiváltó okot vagy okokat.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
Noukoum
veterán
Persze. Azért kérdeztem mert lehet lemaradtam valamiről, de úgy néz ki nem. Persze tiltogatni szeretnek mindenhol lásd Balatonfüred ahol egy hagyományos vagy plugin autó égett ki és ennek eredményeként kitiltották az elektromos autókat. Nyilván az összes magyar szennylap lehozta azt a baromságot hogy elektromos autó gyulladt ki a kettő közül. Szóval nem kell az ilyenekhez Németországba menni.
[ Szerkesztve ]
„Kettős úton halad az emberi élet: Egyik a gyakorlat, másik az elmélet. ”
-
"Minden köpködés ellenére a fejlődés tovább fog haladni."
Valamit nagyon félre értesz.
Az nem köpködés, ha a technológia veszélyeit figyelembe vesszük.A hurrá optimizmus nem védte meg a világot Csernobiltől vagy Fukushimatól. Nem a köpködés okozta az első gőzgép robbanásokat. (Túlnyomáskor maga biztonsági szelep robbantotta a gépet, mert nagyon gyorsan engedte ki a gőzt.) Minden új technológiának meg van a gyenge pontja, amit korrigálni kell. És nyilván vannak öncélú fejlesztések, amik csak kárt okoznak mindenkinek. Az elektromos járművek nem ebbe a kategóriába tartoznak.
De mindegy is. Ha valaki a valós problémák szóba hozását köpködsnek éli meg, hát tegye. Legfeljebb nincs miről beszélgetni vele.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
<Adamsky>
nagyúr
" ... a tűzoltóság nincs még felkészülve a szakszerű oltásra."
Hogy nézne ki a szakszerű oltás?Nem az a gond, hogy ne tudnák eloltani, hanem az, hogy az akkumulátor miatt újra kigyulladhat. Órákig kell hűteni / figyelni.Na, közben azt hiszem megtaláltam a választ → vagyis nagy konténer amibe be kell b@**ni a kocsit oszt' csókolom.
-
veterán
Az amics hatóságok becslése szerint évente több, mint 200 ezer autó gyullad ki náluk.
Naaaa.....
Itt még azt írták, hogy évente 85000 esetben keletkezik tűz Amerikában baleset következtében. (Abban vagytok csak egyetértésben, hogy ezeknek csak apró töredéke elektromos autóban keletkező tűz )
Ugye nem baj, hogy egy szavatokat sem hiszem el a kigyulladással kapcsolatos statisztika kérdésében
Abban persze igazad van, hogy gyakorlatilag tényleg nincs a médiában hír arról, hogy tankolás közben kigyulladnak benzines, vagy dízel autók, de ennek leginkább az az oka, hogy tényleg elenyésző számban történik ilyen Abban a 2-3 esetben, ami mégis megtörténik ez, egyszerű poroltóval 2 perc alatt eloltják a tüzet
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Idézet a cikkből:
Nem szabad azonban elfelejtenünk, hogy a növekvő gyártás és eladások miatt a Tesla autók többsége új, jóval fiatalabb az amerikai átlagnál.
Például a Model 3/Y magas eladása az elmúlt években nagymértékben csökkentette az autók átlagéletkorát, ami önmagában növelheti a tűzesetenkénti mérföldek számát.
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
-
veterán
Bocsi, de megint csak idézek:
Az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság szakértője szerint a személyautók tüzénél meghatározó a jármű műszaki állapota, életkora, valamint a megtett kilométerek mennyisége.
Akkor a korábbi cikkben említett, új elektromos Jaguár mitől égett ki álltó helyében?
Minden jó, ha a vége jó. Ha nem jó, akkor még nincs vége.
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Battlefield 2042
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Mégse száll ki a Meizu?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Home server / házi szerver építése
- Milyen TV-t vegyek?
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen