Hirdetés
- Bluetooth-headsetekről általában
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Túl szigorú a véletlen érintések elleni védelem az iPhone 16 Próban
- iPhone topik
- Mobil flották
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- HMD Skyline - jó szerelés
Hirdetés
-
Bocsánatot kértek a globális leállást okozó szoftverhibáért
it A CrowdStrike egyik vezetője bocsánatot kért egy kongresszusi meghallgatáson, amiért egy hibás szoftverfrissítés világméretű szolgáltatáskieséseket okozott.
-
A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
ph Három Hall-effektusos kapcsolóval megpakolt jószággal gyarapodott a cég portfóliója, és az egyik vezetékmentes.
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
A telefont a Telenor értékesíti, de nem ők szervizelik, ergo ha a szervizeléssel, illetve a szervizzel van gondod, azt hiába jelzed ott a boltban, nincs lehetőségünk és módunk továbbítani azt (illetve ha lenne is, a szerviz nem a szolgáltatóval fog levelezni XY ügyfél problémája miatt, hanem magával az ügyféllel, mert nekik meg ez az szabályzatuk).
Nincs szó lerázásról, hiszen a gyártói garancia sem véletlenül szól úgy, hogy 2 év, amelyből az első évet a szolgáltató és a gyártó közösen(!) vállalják, a második évben már a gyártóhoz (szervizhez) lehet közvetlenül fordulni a gondokkal. Egyébként a második év ugyanolyan garancia, mint az első, kivéve, hogy a tartozékokra csak az első év érvényes. Megjegyzem, hogy a második évben is behozhatod a Telenorhoz, mert ekkor is továbbküldhetjük a szervizbe. Ugyanakkor azt is tegyük hozzá, ha a Telenornál adod le a telefont, akkor a logisztika miatt kb. 2 hét mire visszaérkezik, míg ha beviszed a szervizbe (ez mondjuk LG, Microsoft és Samsung esetében egyszerűbb), akkor akár 2-3 napon belül már nálad van a javított eszköz.
Elhiheted, hogy számunkra (számomra legalábbis mindenképp) az a jó, ha az ügyfél elégedetten távozik az üzletből, bármilyen okból is jött be. Viszont a Telenornak is vannak folyamatai, előírásai, melyeket mi sem hághatunk át. Ugyanakkor ezeket a szabályokat, folyamatokat és előírásokat nem mi, a boltban dolgozó értékesítők találjuk ki. Nyilván ezek többségét az ügyfelek nem ismerik, amikor a boltban szembesülnek vele, akkor viszont felháborodnak, mert némelyek fejében (és NEM rád akarok célozni!) tényleg az van, hogy ő bemegy és minden úgy történik, ahogy ő mondja és akarja és elképzeli. Engem is húztak már fel a pult mindkét oldalán, de mivel pont ismerem mind a két oldalt, ezért könnyebb megérteni a másik helyzetét.Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
- Fiio Q15
- Dell Latitude E5470, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garanci
- HP ZBook 17 G5, 17,3" FHD IPS, I7-8850H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD,1TB HDD, P3200 6GB VGA, WIN 1
- HP ZBook Fury 17 G7, 17,3" FHD IPS, I7-10750H CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, T1000 4GB VGA, WIN 10/
- HP ZBook 15u G6, 15,6" FHD IPS, I7-8565U CPU, 32GB DDR4, 512GB NVMe SSD, 4GB VGA, WIN 10/11, Számla,
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest