Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz VIC20 #15 üzenetére

    A telefont a Telenor értékesíti, de nem ők szervizelik, ergo ha a szervizeléssel, illetve a szervizzel van gondod, azt hiába jelzed ott a boltban, nincs lehetőségünk és módunk továbbítani azt (illetve ha lenne is, a szerviz nem a szolgáltatóval fog levelezni XY ügyfél problémája miatt, hanem magával az ügyféllel, mert nekik meg ez az szabályzatuk).
    Nincs szó lerázásról, hiszen a gyártói garancia sem véletlenül szól úgy, hogy 2 év, amelyből az első évet a szolgáltató és a gyártó közösen(!) vállalják, a második évben már a gyártóhoz (szervizhez) lehet közvetlenül fordulni a gondokkal. Egyébként a második év ugyanolyan garancia, mint az első, kivéve, hogy a tartozékokra csak az első év érvényes. Megjegyzem, hogy a második évben is behozhatod a Telenorhoz, mert ekkor is továbbküldhetjük a szervizbe. Ugyanakkor azt is tegyük hozzá, ha a Telenornál adod le a telefont, akkor a logisztika miatt kb. 2 hét mire visszaérkezik, míg ha beviszed a szervizbe (ez mondjuk LG, Microsoft és Samsung esetében egyszerűbb), akkor akár 2-3 napon belül már nálad van a javított eszköz.
    Elhiheted, hogy számunkra (számomra legalábbis mindenképp) az a jó, ha az ügyfél elégedetten távozik az üzletből, bármilyen okból is jött be. Viszont a Telenornak is vannak folyamatai, előírásai, melyeket mi sem hághatunk át. Ugyanakkor ezeket a szabályokat, folyamatokat és előírásokat nem mi, a boltban dolgozó értékesítők találjuk ki. Nyilván ezek többségét az ügyfelek nem ismerik, amikor a boltban szembesülnek vele, akkor viszont felháborodnak, mert némelyek fejében (és NEM rád akarok célozni!) tényleg az van, hogy ő bemegy és minden úgy történik, ahogy ő mondja és akarja és elképzeli. Engem is húztak már fel a pult mindkét oldalán, de mivel pont ismerem mind a két oldalt, ezért könnyebb megérteni a másik helyzetét.

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák