- Poco X6 Pro - ötös alá
- Milyen okostelefont vegyek?
- Milyen GPS-t vegyek?
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Honor 200 Pro - mobilportré
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24+ - a személyi asszisztens
Hirdetés
-
Kihajtható támasszal és nyolc hangszóróval szerelt tablet a Lenovótól
ma Bemutatkozott a Lenovo Tab Plus, egy különleges szórakoztatórendszerrel ellátott táblagép.
-
Megérkezett a Razer DeathAdder V3 Hyperspeed verziója
ph A Pro és a vezetékes változat után tehát itt a Razer saját rádiós megoldását használó változat, mely 8 grammal könnyebb is az előbbinél.
-
Ilyen lesz a Morbid Metal
gp A Unity-vel készülő rogue-lite PC-re készül és még idén megkapjuk elvileg.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Borote
addikt
válasz
Casanova* #1753 üzenetére
Azaz nincs soha visszaesés a processzor órajelében hőmérséklet miatt? Biztos nincs?
Amúgy jó, mert utánanéztem, és sehol nem mondják, hogy ide 4 magos processzor kell. Mégis miből gondolod, hogy egy 4 magos processzorral jobban futna a játék, kipróbáltad hogy milyen processzorcsere után?Milyen körülmények között kezd el szaggatni?
(Bár ha erről így meg van győződve, mert eldöntötted, hogy ehhez 4 magos processzor kell, akkor tök mindegy mit mondunk).
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1791 üzenetére
Az újrapasztáz(tat)ás a megoldás.
(#1789) Olyasmi :
miért kéne érzékelnie a szemüveget?Konkrétan milyen szemüvegről van szó? Amit a mozikban adnak?
Amúgy attól, hogy felveszel egy 3D-s szemüveget, a monitor még nem fogja natívan támogatni a 3D-s megjelenítést.Sk8erPeter
-
Puma K
veterán
válasz
Casanova* #1816 üzenetére
Hali!
A pasztázásnak ne fogj hozzá tapasztalat nélkül, mert könnyen eltörhetsz egy menetet, eltörsz egy műanyag elemet amit ki kell pattintani vagy megsértheted az alaplapot vagy bármely más alkatrészt.
Valamint nézd meg ezt a videót, hogy egy hozzáértő ember mennyi ideig szedi szét (minimum 11 perc) a gépet és gondolj bele, hogy te mint kezdő lehet órákig elbíbelődnél vele, aztán ne legyen igazam, de még a pasztázást is lehet problémás lenne, meg az összeszerelés akár órákig eltartana aztán ha kihagytál valamit és nem kötöttél vissza egy kábelt vagy megmaradt egy-két esetleg több csavar akkor jön szerintem ki fog verni a hidegvíz...
Üdv
Puma"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1869 üzenetére
06-80-987-425
=====================
http://www.profiszerviz.hu/alkalmazasok/hirek/data/136/
"Tájékoztatjuk kedves ügyfeleinket, hogy 2012.03.05. az utolsó nap,
amikor garanciális javítás céljából átveszünk Lenovo Ideapad terméket a call center által biztosított referencia szám ellenében.A változás oka, hogy a Lenovo központosítja a szervizelést egész Európában,
így a jövőben a garanciális javítási központ Lengyelországban lesz.Március 5.-től a Lenovo ingyenes hot line vonalán tudják garanciális javítással kapcsolatos ügyeiket intézni.
A hot line telefonszáma: 00 36 80 987 425.
A készülékeket a bejelentést követően futárral fogják a lengyelországi szervizközpontba eljuttatni, s így kerül majd vissza javítás után a bejelentőhöz."
======================
http://www.laptopkalauz.hu/cikkek/megvaltozott_a_lenovo_szervizfolyamata_1028.htm
Megváltozott a Lenovo szervizfolyamata
"2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől.
2012.03.06-án a Lenovo megváltoztatta szervizfolyamatát. Az IdeaPadok és IdeaCenterek szervizelése központosítva lett, a teljes folyamatot a lengyel központú Jabil veszi át a leköszönő Profi Szerviztől. Ugyancsak mai naptól lépett életbe a technikai segítségkérő és hibabejelentő vonal, amely a 06-80-987-425 –ös ingyen hívható számon érhető el. Az IdeaPad és IdeaCentre termékcsalád teljeskörű műszaki támogatása a fent említett call centerünkön keresztül folyik a mai naptól. Ezen számon kell az ügyfeleknek és partnereknek továbbiakban az esetleges meghibásodásokat bejelenteniük, ahol az ügyfélszolgálatos kollégák minden szükséges információval tájékoztatják a betelefonálókat.A garanciális változások a következő típusokat érintik
Notebook:
- IdeaPad „S” széria
- IdeaPad „U” széria
- IdeaPad „V” széria
- IdeaPad „Z” széria
- IdeaPad „Y” széria
- IdeaPad „B” széria
- IdeaPad „G” szériaDesktop & AIO:
- IdeaCenter „A” szériaTablets:
- IdeaPad „K1”Garanciális ügyintézés folyamata
1. Fogyasztói hívás, igény bejegyzése, a hibás termék begyűjtése
2. A Hotline szám hívása – szolgáltatásigénylés (06-80-987-425)
3. A POP-t (számlát) vagy Jótállási jegyet a Call center konzulens elkérheti: pdf másolatot a retail_HU@teleperformance.com email címre küldendő
4. BIOS update elvégzése és a Call center konzulens informálása
5. Call center munkatárs intézi a gép felvételét (kiválasztott futárszolgálat: UPS)
6. Felvétel és szállítás a Jabilnek (Lengyel központú szerviz)
7. A termék javítása és visszaküldése a meghatározott címre
8. A javított terméket Magyar nyelvű jelentéssel történő kiszállítása (csatolt részletes javítási leírás)További információk
Szolgáltató: Jabil Lengyelország - www.jabil.com
Helyszín: Bydgoszcz
Logisztikai és szállítási szolgáltató: UPSIgénylési és regisztrálási eljárás
(1) Gyári sorozatszám és termék típus szám
(2) Ügyfél vezeték- és keresztneve
(3) Felvételi cím
(4) Kontakt adatok: e-mail, mobilszám
(5) Igény nyilvántartás(protokol) részletes hibaleírással
(6) Számlamásolat (pdf): a Call center kérésére
(7) A gép ne rendelkezzen biztonsági jelszavakkal"[ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1871 üzenetére
"a Lenovo központosítja a szervizelést egész Európában, így a jövőben a garanciális javítási központ Lengyelországban lesz"
Ebből a mondatból nem az következik, hogy tervezték volna újra szervizközpontok felállítását Magyarországon...Ha ez lett volna a terv, szerinted mi értelme lett volna bezárni az addigi jól működő szervizközpontokat...?
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1873 üzenetére
Nincs mit, remélem, sikerrel jársz! Majd meg tudnád írni itt a topicban, hogy mi a pálya, mire jutottál a szervizesekkel? Nekem is van kettő szervizt igénylő parám is, de sajnos nem tudtam még egy hétre sem nélkülözni a laptopot, így nem akartam elküldeni Lo.-ba.
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1884 üzenetére
hát az asztali gép szétszedése nem egy nagy mutatvány. A laptop szétszedése viszont sokszor trükkös tud lenni, és vigyáznod kell, hogy ne tépj ki csatlakozókat, amikre nem számítasz, ne pattanjanak le műanyag pöckök, ne felejts el tök hülye helyeken lévő csavarokat kiszedni, és óvatoskodva csináld az egészet.
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1895 üzenetére
Az, hogy új eszközöket jól kezel, nem egy nagy szám, meg a gyártók is küldik a májkroszoftnak a drájvereiket
Tehát abból, hogy nálad jól működnek azok az eszközök, amik eddig is működtek, abból kicsit sem következik az, hogy "win8 jobban felismeri az eszközöket,mint win7".
Vagy amikor bedugtad az USB-s pendrive-odat, akkor ÉREZTED, hogy jobban felismerte, mint korábban?
Régi eszközökkel szokott előfordulni inkompatibilitási probléma.Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1899 üzenetére
"win7 telepítés után semmi driver nem települ fel automatikusan,szóval nem rak fel semmi drivert win7"
Na ne viccelj már...Hogy ne rakna fel? Épp legutóbb telepítettem Windows 7-et egy régebbi gépre, minden drivert automatikusan lehúzott a Windows Update-ről. Nem is értem, ezt honnan szedted.
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1900 üzenetére
Na, gratulálok
Mennyi idő alatt sikerült nagyjából megcsinálni a mutatványt végül? Nem kell lefaragni az időből, nyugodtan mondhatod, ha több órát tartott, a lényeg, hogy megoldottad
Én első fullos laptop-szétszedésemmel jó sok óvatoskodással elég sokáig eltököltem.
"MX2 pasztát raktam rá,nem keveset."
A mondat második fele annyira nem hangzik jól...Szétkenődött legalább totálisan az egész alaplapon?
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1905 üzenetére
"nekem a win7 (nem eredeti win7) telepítése után semmi drivert nem telepített fel,mármint erre a laposra"
Lehet, hogy az aláhúzott rész a lényeg.Ki lehet szedni alapból a Windows Update-et, ha ki van lőve, akkor nyilván nem fog próbálni semmilyen drivert felrakni.
"kb. ennyi pasztát tettem rá."
Mit jelent a "kb." (mármint miért írod, hogy körülbelül), ez most nem saját kép?Egyetértek Borotével, hogy ez brutálisan sok.
Mindenesetre gratulálok, hogy sikerült szétszedni! Ha lesz időm, én is megcsinálom szerintem.
===
(#1898) Burki :
ja, és még annyi, hogy hajrá-hajrá az államvizsgához![ Szerkesztve ]
Sk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1911 üzenetére
Elfelejtetted írni, hogy itt, nvaderqt képeit találtad meg:
http://prohardver.hu/tema/re_lenovo_y570_multimedia_mindenkinek/hsz_1333-1333.htmlSk8erPeter
-
Sk8erPeter
nagyúr
válasz
Casanova* #1972 üzenetére
azért a bencsmárkok jóval kevesebbet mutatnak, mint mondjuk egy Samsung 830-nál. Speciel én nem hagyatkozom általában benchmarkokra, de azért a gyakorlatban az írás-olvasás különbsége sztem kijöhet bejáratott rendszernél.
Persze azért ezek is biztos szép eredmények, csak mondom. Azért az kár, hogy nem látszik, egy erőforrás-igényesebb progit mennyi idő alatt indít el. Én készítettem ilyen összehasonlításról egy kis videót, ahol elindítok NetBeanst, Photoshopot, sok füles böngészőt, csak még nem volt időm felrakni, összeállítani...Sk8erPeter
Új hozzászólás Aktív témák
lo Úgy láttam sokakat érdekel mostanában ez a notebook, ezért bátorkodtam írni egy rövid cikket az első...
- Azta! Csodaszép! DELL Vostro 5370 Ultrabook Laptop 13,3" -70% i5-8250U 4Mag 8Gb 256GB SSD FHD IPS
- LEÁRAZVA! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -80% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Logitech Z625 THX minősített 2.1-400Watt! Ritka Masszív!
- Xiaomi 13T fekete 8/256 kártyafüggetlen, garanciális
- PlayStation 4 Pro 1TB 7216B - The Last Of Us II Ed. + játék, 6 hó garanciával, Bp-i üzletből eladó!