- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Véroxigénszintet is mér a Honor Band 5
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Google szolgáltatás (GMS) Huawei telefonokra
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
válasz Luperator #149 üzenetére
Sikerült elolvasni. Hátborzongató.
Egy dolog, hogy az EU hülyére korlátozza az autók emisszióját (nézzünk már rá az USA-ra, aki a Párizsi klímaegyezmény alól is kivonta magát), de az, hogy hajók szinte kivétel nélkül elképesztő módon szennyeznek, és akkor a szénbányák, teljes ruhaipar, élelmiszeripar, építőipar, stb... uh...Remélem, az ilyen és ehhez hasonló intézkedések gyorsan elfulladnak, jogilag-társadalmilag is, és lámpavasra kerülnek a kitalálóik.
Az nem megoldás a klímakatasztrófára, ha a belső égésű motorosokat bekorlátozzuk személyes kvóta alapján X mennyiségű kibocsátási limitre és holnap mindenki vegyen új elektromos autót arany áron, amibe a hipertiszta Paks adja majd az energiát (vagy mi is?)..
Aki meg túl kell hogy lépje a limitet (lásd szállítmányozók), majd mástól vesz az ő szabadjából kvótát magának ?
Ez is csak oda vezetne, hogy a gazdagok és akinek lóvéja van, mindent visznek, élhetnek felszabadultabban, mehetnek havonta húszezer km-t is az autóikkal, repülőikkel, akármijükkel, a pórnép meg dögöljön bele és maradjon otthon a seggén a 4 fal között.
Abszolút nem látom életképesnek és ideje lenne olyan megoldást hozni, ami egyenlő mértékben terhel mindenkit, tehát ami nekem 10% "fájdalom" havonta, hogy a környezet érdekében meghozzam mint kényelmetlenség, az legyen 10% mindenkinek, gazdagnak is (mint privát személy), cégeknek, Amazonnal, Guglinak, mindennek és mindenkinek.
Illetve az alapvonalat jó lenne okosan beállítani, mert az oké, hogy 10%-ot adjon le mindenki a "jólétéből" a klíma és túlélésünk javára, de egy nagy cégnek vagy elit magánszféra tagnak halálmindegy, hogy a havi bevétele mondjuk 1 milliárd, vagy 900 millió, míg egy magánembernek nem feltétlen, hogy mondjuk 200-ezer nettó, vagy 190 nettó (mert most ha egy tanáros cikkre hivatkozok, amit tegnap olvastam, 200k nettó most a fájdalomküszöb 1 hónapra megélni).
Szóval, sehogy sem jó, és nem hiszem, hogy közgazdászok vagy akárkik ne tudnának egy mindenki számára egyenlő mértékű, igazságos kvótaelosztásról dönteni, figyelembe véve a minimum (Maslow alját érintő) határokat is.
Ja meg mondjuk egy Indiával meg fél Ázsiával meg kéne értetni, hogy mi az a koton és mire jó.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen