Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rusi

    senior tag

    válasz KonZumo #39 üzenetére

    A Telemax nem a Telenor saját szervize (a Telekom és a Vodafone is a partnere, de akár magánemberként is beviheted a telefonod oda), noha a készülékek többségét tényleg oda küldik. Ennek oka, hogy ők általános márkaszerviz, foglalkoznak Samsunggal, LG-vel, Alcatellel meg másokkal is. Az iPhone-ok viszont az Apple saját szervizébe, a Sony a Sony-hoz (Cordon) megy és a Microsoft (korábban Nokia) is a saját szervizébe. Ettől függetlenül a Telenornak nincs köze a Telemaxhoz, aki egy önálló cég, saját embereik vannak, nyilván a kapacitásuk és az általános felszereltségük (hogy többféle márkát is javítanak) miatt vannak szerződésben a szolgáltatókkal.

    A garancia pedig úgy van, hogy mindegyik telefonra 1+1 év (kivéve Apple, ott 1 év), ebből az első évben a szolgáltatónál és a megadott saját márkaszerviznél is leadhatod (mert ekkor a gyártó és a szolgáltató is vállal rá), a második évben pedig a márkaszervizhez kell vinni javításra (ekkor már csak a gyártónak van garanciája). Tartozékokra (töltő, adatkábel, headset stb.) pedig 6 hónap van a vásárlástól számítva, egyébként ilyen meghibásodásnál erősen ajánlott egyből márkaszervizhez fordulni, mert szolgáltatónál minden esetben le kell adnod a készüléket is, nem lehet csak a tartozékot beküldeni. Márpedig ha pl. csak a headset kábele szakadt meg, akkor elég kényelmetlen az ügyfélnek a telefont is leadnia emiatt (2 hétre ugye...). Márkaszerviznél meg ha beviszed, akkor adott esetben azonnal bevizsgálják és akár rögtön cserélik is és mehetsz.

    [ Szerkesztve ]

    Mobilaréna (2010-2017)

Új hozzászólás Aktív témák