- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
Hirdetés
-
MotoGP 24 - Íme a launch trailer
gp A motorverseny rajongói ismét nyeregbe pattanhatnak, hogy izgalmas versenyeken vegyenek részt.
-
Letartóztatták a bitcoin-Jézust
it Amerikai adókerülés vádjával, Spanyolországban tartóztatták le a bitcoin-Jézusként ismert Roger Vert.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rusi
senior tag
A Telemax nem a Telenor saját szervize (a Telekom és a Vodafone is a partnere, de akár magánemberként is beviheted a telefonod oda), noha a készülékek többségét tényleg oda küldik. Ennek oka, hogy ők általános márkaszerviz, foglalkoznak Samsunggal, LG-vel, Alcatellel meg másokkal is. Az iPhone-ok viszont az Apple saját szervizébe, a Sony a Sony-hoz (Cordon) megy és a Microsoft (korábban Nokia) is a saját szervizébe. Ettől függetlenül a Telenornak nincs köze a Telemaxhoz, aki egy önálló cég, saját embereik vannak, nyilván a kapacitásuk és az általános felszereltségük (hogy többféle márkát is javítanak) miatt vannak szerződésben a szolgáltatókkal.
A garancia pedig úgy van, hogy mindegyik telefonra 1+1 év (kivéve Apple, ott 1 év), ebből az első évben a szolgáltatónál és a megadott saját márkaszerviznél is leadhatod (mert ekkor a gyártó és a szolgáltató is vállal rá), a második évben pedig a márkaszervizhez kell vinni javításra (ekkor már csak a gyártónak van garanciája). Tartozékokra (töltő, adatkábel, headset stb.) pedig 6 hónap van a vásárlástól számítva, egyébként ilyen meghibásodásnál erősen ajánlott egyből márkaszervizhez fordulni, mert szolgáltatónál minden esetben le kell adnod a készüléket is, nem lehet csak a tartozékot beküldeni. Márpedig ha pl. csak a headset kábele szakadt meg, akkor elég kényelmetlen az ügyfélnek a telefont is leadnia emiatt (2 hétre ugye...). Márkaszerviznél meg ha beviszed, akkor adott esetben azonnal bevizsgálják és akár rögtön cserélik is és mehetsz.
[ Szerkesztve ]
Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Yettel topik
- Ubiquiti hálózati eszközök
- bambano: Bambanő háza tája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Android szakmai topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Külpolitika
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Eredeti Samsung Galaxy A72 doboz, töltő, adatkábel, papírok, Sim tű (Foxpost az árban!!)
- Alkatrésznek való Asus X705 17,3 laptop / működik
- Apple Watch 6, Midnight, 44mm, Gps+Cellular ( eSim ) független, 85% akku
- Apple IPad 9th Gen 64GB Wifi+LTE Állapot: 10/10 Akku:100%
- 2x8 GB Samsung DDR3 12800 eladó