Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • penge111

    addikt

    válasz Ghoosty #17 üzenetére

    1. hirtelen megjelenő elkerülhetetlen kihívásmentes harc:

    Ez a régi jrpg játékokra volt jellemző. manapság már látod az ellenfeleket, rajtad áll, hogy harcolsz vagy elsunnyogsz mellettük.
    Kihívásmentesség ez meg egy érdekes dolog, régen a snes, gba korszakban nagyon nehezek voltak a jrpg-k. Manapság ezt azzal próbálják megoldani, hogy raknak bele- néha sajnos utólag (lásd. Ni No Kuni 2)- keményebb fokozatokat is. A jrpg-k tipikus jegye a rengeteg harc, ha érdekes a harcrendszer részemről jöhet ezer csata is.
    Abban valóban igazad van, hogy nagyon kevés olyan cím van ahol valódi kihívást jelent a harc. Megint csak a Persona sorozatot tudom felhozni, de ott is a régebbi részeknél volt mérvadó, hogy egyes ellenfeleknek megvoltak a gyengéi. Hiába sebezted tűzzel, fegyverrel, villámmal, ha az adott enemy csak fagy varázslatra volt érzékeny. A jrpg-kben amúgy mindig is a főellenfelek, mini bossok, secret bossok jelentették a kihívásokat. A kis random ellenfelek csak a tápolásodat szolgálják...

    "Tovább tartott a megjelenésüktől a harc kezdetéig tartó közjáték, mint maga a harc" ez is igaz, ezért is próbál pár cég lépést tartani a mai kor elvárásaival pl a FF XII felújított változatában már 2*, 4* sebességet is be lehet állítani.

    PSN: Dragonmage1980, http://huncritic.hu/

Új hozzászólás Aktív témák