Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • aujjobba

    addikt

    válasz bambano #21 üzenetére

    'pár sor szoftver. annyira nem növelheti a költséget' - az a par sor szoftver olyan dolgot vegez, ami kapcsolodik az eletvedelemhez. Ennel fogva azt tobb embernek le kell ellenorizni, szimulatoron tesztelni, alaposan dokumentalni, majd elesben egy autoba beepitve is tesztelni. Szoval de, nagyon megnovelheti a koltseget.

    'nem érdemes két centért ócskább alkatrészt venni' - hogyne, nem erdemes, csak az a gond, hogy a millio szenszort es a hozzajuk kapott szoftvert nekem mint vegfelhasznalo ki kell fizetnem, holott nekem mint human sofor semmi szuksegem se tablafelismero kamerarendszerre es szoftverre, se havazaserzekelore, se egyeb ilyesmire.

  • aujjobba

    addikt

    válasz bambano #24 üzenetére

    Minel bonyolultabb az a szoftver, annal tobb hibalehetoseget hordoz.

    Legtobb szoftveres problemara csak pislognak a szervizekben, mert nem programozok ulnek ott tobbnyire, ergo legkesobb a vegfelhasznalonal nagyon megnovekedhetnek a koltsegek.

    Regebben volt egy sorozat a Totalcar-on egy motordiagnosztikaval foglalkozo emberrel, aki probalt megoldast talalni a mindenfele szoftveres vezerleshez kapcsolodo problemakra.

    Szinten totalcar-on olvashatsz teszteket/velemenyeket a menetkozben esetleg autopalya kihajton 'hajtaslanc hiba' uzenettel megallo gepekrol.

    Onvezeto auto: meregdraga porhintes ami jelenleg ezzel kapcsolatban tortenik. Nezheted a YT videokat az amcsi/nemet/stb. Teljes Onvezeto Rendszer felhasznalokrol hogyan amuldoznak amikor magatol megy az auto, mikozben vegig a kormanyon a kezuk es a gepuk siman athajtana a keritesen ha nem fogja meg.

    A vegere annyit, hogy lassan mar napjainkban is megfizethetetlen egy uj auto, tobbnyire a rengeteg szenzor es beepitett szoftver vegett, de persze nyilvan erdemes ezt tovabb is fokozni.

Új hozzászólás Aktív témák