- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Yettel topik
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ülésezik a hardveregylet
ph Az irodai készülékek és monitorok társaságát egy ház, egy egér és egy DAC egészíti ki.
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
Kitalaljam, ipon? - Még is mi ez a kérdés? Egyébként semmi közöm nem volt hozzájuk soha.
Teljesen értelmetlen a logika egyébként, ami mentén végig mész. Több útvonal is van a garancia ügyintézés szempontjából.
Kezdjük ott, hogy én 3 napos problémáról beszéltem. A piacon nem következik be 3 nap alatt akkora árváltozás, hogy a visszakapott pénzéért ne tudjon hasonló terméket venni vagy nálunk, vagy bárhol máshol, persze kivételek mindig vannak. Ebben az esetben teljesen elfogadhatatlan az érvelésed. Persze vannak olyanok, akik ülnek rajta 15-30 napot mielőtt visszaadják a pénzed, de mi ilyenkor annak a híve vagyunk, hogy azonnal visszaadjuk a vevő által választott fizetési módon. Nyilván mindketten ismerünk olyat, akik az előbbi módon intézik és akkor már valóban fennáll annak az esélye, hogy változik annyit az ár, akkor pedig a kereskedő a bolond és tényleg megkárosítja a vevőt. (vagy ad egy kupont, vagy kódot hogy levásárold a boltjában.)
Másodsorban, ha a 3 év szavatossággal rendelkező terméked elromlik 2.5 év után és leadod garanciába, annak van egy folyamata. Eltelik jobb helyeken (+ normális szerviz háttérrel rendelkező gyártók esetében) 1-2 hét, és kapsz csere/javított terméket. Nyilvánvaló, hogy ebben az esetben a vevő is visszakapja a termékét. Azonban, ha a kereskedőnek a beszállítója már nem tudja javítani/cserélni és visszaadja a kereskedőnek a vételárat, utána te azt feltételezed hogy a kereskedő fel fogja kutatni, hogy hol kaphat azzal a termékkel megegyező típust és meg is veszi neki különösen akkor, ha meg sem éri? Nem beszélve arról, hogy közben EOL lett a termék? (Ha javíthatatlan a termék és EOL lett, nem igazán tudja cserélni senki )
Szeretném feltételezni, hogy nem rosszindulatból, az általad említett céggel való negatív élményed miatt nyilvánulsz meg velem/velünk szemben ilyen stílusban. Amit leírtam azt maximális korrektséggel és jóindulattal közöltem.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Óra topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen autót vegyek?
- Robotporszívók
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...