Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz b4zsi- #3 üzenetére

    Aki meg akarta venni az megvette, csak az adott szolgáltatótól nem.
    Valamennyit dobni fog mert jól bereklámozzák, de olyan hűdesokat nem. (Jó jelen esetben ez pár millió. :D)

    Azért érdekes, hogy most az Apple feküdt le a szolgáltatónak és nem fordítva történt, lassan fordul a világ és visszatér a normális kerékvágásba, ahol nem a készülékgyártó diktál.

    @Touch-ko: Mitől rohannának. Pont azért nem akart a szolgáltató az Apple-nek lefeküdni, mert nem voltak hajlandóak ártámogatást adni, és az adatforgalom bevételéből perkálni Almának. Szóval ártámogatás nem lesz, így túl nagy motiváció se, hogy hirtelen készüléket cseréljen valaki. Van ott elég konkurencia jóval olcsóbban. +az Apple nem tud regionális szolgáltatásokat nyújtani, így a helyiekkel szemben hátrányba kerül.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz Touch-ko #15 üzenetére

    Onnan, hogy a forráscikkben ilyesmiről szó sincs. ;) Ahogy mész a forrás láncon visszafelé szépen mindenki hozzáköltött valamit. :)
    Mivel nem tudjuk hogy mit vállat a CM, így miden a következő 3 napban csak spekuláció.
    Annyi biztos, hogy az "új" LTE hálózatra szeretne minél több előfizetőt csábítani CM. ("új"= eddig 10városban tesztelték sok millió embert lefedve...)
    Amúgy az iPhone, mint készülék azért kell, mert Kínában az LTE hiánya miatt nagyon kevés a LTE képes készülék, "egzotikus" kombinációban kell a frekvenciákat támogassák, iPhone meg tudja. Jó jó van még vagy 100 ok nyilván, ez csak e nyomósabb. :)
    Azt is elmondod, hogy mi a fenére kellett várjanak, Apple hivatalosan forgalmazza. Persze mindenki nagyon szomorú, hogy rablánc nélkül kell vegye, de ez majd meglátjuk az árazásnál, amiről jelenleg 0 infó van. :)

    De hogy neked is kedvezzek, egy elemző: "Research firm Trefis said China Mobile may sell about 1.5 million iPhones per month, racking up almost 20 million additional iPhone activations in 2014."

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz buvartacsko #23 üzenetére

    Mitől gondolod, hogy a szolgáltatás nyújtója az eszköz gyártójának kéne fizessen, hogy a készülék az ő hálózatát használja? Mi a fene ebben a normális?
    Az Apple gyakorlatilag az erejét felhasználva zsarolja a szolgáltatókat a kezdetőktől fogva, iszonyat nevetséges, és a legrosszabb hogy a szolgáltatók szó szerint ki vannak szolgáltatva az Apple kénye kedvének, mert ha nem fekszenek le neki, egyszerűen sok felhasználótól esnek el.
    Telenor is elég hülye, hogy nem tud megegyezni velük.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz Touch-ko #26 üzenetére

    Mint írtam eme kijelentést "iPhone 5S árazása az európai és amerikai sémát követi." kizárólagosan a cikk írója tette hozzá, erről nincs még semmi információ, ahogy saját mag le is írta az első tagmondatban és én is.

    Sőt olyat se mondtam, hogy az Apple lefeküdt, csak hogy valamelyik követelését feladta. Tippre a nagyobb volumenért cserébe lemondtak a mobilnet bevételről.
    Ebből következően nagy "szakértői" tudás kell, ahhoz hogy megmondják, hogy fix-en mennyit adtak el előre szerződés alapján a szolgáltatónak. Az hogy mennyit fog ebből értékesíteni a szolgáltató akkor érdekelné az Apple-t, ha kapna a mobilnetből, de tippre nem fog, így a leszállított mennyiségre mennek rá, ami valóban magas lesz... Sőt ebből inkább az következik, hogy kiszórja a HW-t a szolgáltató szépen beakciózza és olcsón kezd, így igaza is lehet a cikkírónak.
    Ha "rohanni" fognak megvenni akkor pont az alacsony ár, amivel versenyképes a belpiacos márkák ellen, nem pedig azért, mert annyira vágynak rá. A vágyat továbbra is a marketing generálja majd.

    Leírtam sokszor hogy saját véleményem és érvekkel próbálom alátámasztani, de lehet hogy rosszul következtetek, nem az első eset lenne. :)

    Zsarolás:
    Igen a piaci pozíciója miatt kénytelenek megegyezni, mert eladásokat hoz, kb. ennyi is. Mint írtam is hülye a Telenor hogy nem egyezik meg velük.
    De akkor is a szolgáltató van kényszerhelyzetben, mert ha vaskosan perkáló usert akar akkor kénytelen belemenni. Ezt a hipervicc magyar piacot meg ne vegyük már alapul mikor világpiacról beszélgetünk...

    Az utóbbi 20évben az volt a normális, hogy a gyártó adott engedményt, hogy forgalmazzák a készülékét, és valami hihetetlen és irracionális, hogy ez megfordul.

  • vicze

    félisten

    válasz llaszlo #31 üzenetére

    He? 3éve van Apple Store Kínában bárki megveheti ott aki csak akarja. China Telecom és China Unicom több, mint 1éve forgalmazza.
    Nem vagy egy kicsit lemaradva? :)

  • vicze

    félisten

    válasz llaszlo #34 üzenetére

    LOL, Bors a hiteles hírforrás. :D (A "He?" az értetlenkedésem kifejezése kb ez: :F, mert abszolút hülyeség amit írtál, és akkor nagyon visszafogtam magam.)

    1. Ez a "cikk" lopott árukról szól.
    2. Mint írtam több mint 1éve kapható a 2. és 3. legnagyobb szolgáltatónál.

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz Greg-o #36 üzenetére

    De ezt végig gondoltad?

    A te céged megvette a frekvencia jogokat, kiépítetted az infrastruktúrát, ügyfélhálózatot tartasz fenn, és erre te fizetsz azért, hogy egy a te felhasználóid által a te hálózatodat használó eszköz a kínálatodban lehessen? Sőt a te hálózatod használatáért te fizetsz az eszközgyártónak? Ez tényleg tök normális?

    Ez pont olyan abszurd, "minthogyha" a te általad megkeresett pénz használatáért is fizetned "kéne"...
    (Nem politizálni akarok, csak egy nagyon szemléletes példa.)

    Saját appokat meg egyebeket most is megteszik ugyan úgy nyugodj meg. :)

    [ Szerkesztve ]

  • vicze

    félisten

    válasz P-SZ-S #39 üzenetére

    Valóban nem olyan egyszerű, főleg az nem hogy jól járnak vele.
    Egy példa. Röviden tömören:
    - "So why do you sell iPhones at all?" I ended up asking Phil, the Verizon rep.
    - "Because people want them," was his beautiful reply.

    Az utolsó mondatban kimerül az Apple sikerének titka, és hogy a szolgáltatónak miért van szüksége rá.
    Telenornál amúgy nem lehet kapni. ;) Amúgy a T-nél is egyértelmű a trend legalább 1,5-2éve, hogy inkább a Samsung készülékek felé nyomják az ügyfeleket, mert ott a gyártó ad nekik kedvezményt. Illetve az se vétetlen, hogy értelmes iPhone árhoz horribilis csomag tartozik, mivel abban benne van a szolgáltató "vesztesége" az Apple felé.

  • vicze

    félisten

    válasz Greg-o #41 üzenetére

    Ennek mi köze is van ahhoz, hogy a szolgáltató a saját hálózathasználata után fizet a készülékgyártónak?
    Ráadásul arról se beszélünk, hogy a szolgáltató olcsóbban kapja a készüléket, nem ugyan úgy fix áron kapja ráadásul szerződésben garantálja az eladott mennyiséget...
    És nem a készülékgyártó nem így szerez profitot, mert esetleg áron alul adná a készüléket, hanem hatalmas extra profitot generál ezzel.
    Ennek semmi köze az iszonyat elcsépelt "felhasználói élményhez".

Új hozzászólás Aktív témák