Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    válasz Tewe013 #119 üzenetére

    Pontositsunk: feleannyi kezdeti befektetessel, a lee're's a'ra az mar nagyon attol fugg hogy az aramot hogyan szerzed. Mondjuk egy Balaton ebbol a szempontbol hihetobb osszehasonlitas lenne... oda adott esetben otthon toltott arambol is leersz, legyen 800Ft per 100km (es a nem uzemanyag szintu km-fuggo kiadasok is kisebbek). Ha 120Ft-ert villamtoltesz utkozben akkor nyilvan mas...
    Ettol me'g a feleannyi ido (ha toltesi hatotavon kivul van) igaz, meg nyilvan uj auto vasarlasa eseten az adott utra juto koltsegnel (amortizacios koltseggel is szamolva) legalabbis nemtrivi a merleg nyelve, csak nem szerencses osszemosni a koltsegtipusokat.

  • #16820480

    törölt tag

    válasz Tewe013 #119 üzenetére

    Ha te egy kis városi autóval akarsz menni "görögbe", akkor egészségedre. Nekem már Szlovénia is kényelmetlen volt, ott is meg kellett állni tankolni, meg wc-re menni meg kicsit lábat nyújtóztatni. Ott van az is, hogy bár itthon megtankoltam 360 ft-ért, de a pálya mellett végig 460-490 volt az ára, és kis autó nem megy el még Szlovéniáig sem egy tankkal, Görögország mondjuk 2-3 tank lenne.
    Nagy élmény valóban egyben lenyomni 5-600km-t egy olyan zajos utastérben, ahol beszélgetni nem lehet kb.

    Noukoum: Igen, mondjuk megint átment abba, hogy ez a Honda egyenlő az összes elektromos autóval tudásra és ár/értékre. Ilyen 10 millió körüli-feletti kategóriában id3 jobb vétel már akkor, még a kis akksival is, esetleg egy Kona (bár nem szeretem a suv külsőt), vagy majd a kis Tesla valamikor, ha kihozták.

Új hozzászólás Aktív témák