- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Netfone
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
iMaverick
addikt
Nem védeni akarom a gyártókat és nem akarok "megmondó ember" sem lenni, de... Szóval előbb vagy utóbb mindegyik cég beleszalad abba a problémába, hogy már csak azért is kell új telefont csinálni, mert a vásárlóit arra akarja ösztönözni/kényszeríteni (kívánt rész aláhúzandó), hogy azt vegye meg. Tudomásul kell venni, hogy a gyártóknak az új készülékek eladásából van a bevételük (miközben ezzel meg pontosan az említett support-ot gyengíti és/vagy lehetetleníti el).
Másik oldalról nézve (vásárlók) meg az ember elvárná a javításokat a (pénzért vett) készülékére, esetleg beleférhetne egy Android főverzió váltás is. Namost ez rendre elmarad (ennél a gyártónál nem tudom, mi a felállás, nekem már drágák a készülékeik).
Hogy mi lehetne a megoldás? Szerintem valami olyasmit kellene csinálni, mint a pénzért vehető kiterjesztett garancia: a gyártótól vagy annak a hivatalos partnerétől lehessen kiterjesztett támogatást venni. (Egy közel 100eFt-os telefonnál szerintem már el lehetne gondolkodni, hogy ha maga a készülék amúgy még uptodate hardveresen, akkor megérné 20-30eFt-rt venni rá egy új szoftver változatot. Nyilván egy 30e-s telefonnál egyszerűbb "eldobni", majd venni egy újat, újabb szoftverrel.)
Persze csak okoskodok, a gyártók biztosan végigrágták ezt is, és nem éri meg. (Gondolom.)
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Okos Otthon / Smart Home
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- PlayStation 5
- Xbox tulajok OFF topicja
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- Marvel Snap
- Tőzsde és gazdaság
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...