Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz mrlujoak #19 üzenetére

    Hol olvastál a mobilarénán olyat, hogy az samoled jobb, mint az ips meg mondjuk az slcd? :F

    Konkrétan azt szokták írni, hogy mindegyik szép, ízlés kérdése, hogy kinek mi tetszik jobban.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz mrlujoak #23 üzenetére

    Egyrészt szerintem ez marhaság, amit írsz, és nem csak az a része, hogy még mindig nem vagy hajlandó megérteni, mi az a TFT, annak ellenére, hogy az utóbbi ~5 évben volt róla külön nem is egy cikk. (plusz szegény dabadab lassan annyiszor írja le, hogy a billzete magától is tudni fogja még pár hsz múlva...)

    Én konkrétan sehol nem találkoztam olyan utalással sem a mobilarena-n, hogy csak a samoled az istencsászár. Le szokták írni,hogy egy jó kijelző. Ugyanúgy, ahogy le szokták írni, hogy az ips panel -pláne az elsókategóriában egy hatalmas- plusszpont, az slcd2/3 szintén nagyon szép, a TN panelt meg el kéne felejteni a legalja szutyokdroidokon kívül mindenhol mostmár. Ezzel én teljesen egyetértek, azzal a megkötéssel, hogy ha nem direktbe hasonlítod össze a kijelzőket, az életben észre nem veszed, hogy a TN milyen fakó.

    Sőt, ha jól emlékszem anno a kijelzőösszehasonlító-cikkben konkrétan nem az samoled nyert. Cserébe itt is ki volt emelve vagy tízszer, hogy:
    - egyéni ízlés dönt, mert a kinek mi a szép az nagyon szubjektív
    - csak emiatt baromság egyik vagy másik készüléket venni, hiszen ma már mindegyik csúcsmodellnek olyan kijelzője van, ami pár éve még csak álom volt, amíg nincsenek egymás mellé téve felesleges is ezen vitázni (kivéve sony, de azon se veszi észre az ember, ha nincs máshoz szokva).

    Szóval szerintem itt a sértett sony-fanboy szól belőled, én abszolút nem vettem észre ilyen jellegű elfogultságot a MA-s stábtól.