- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#16939776
törölt tag
válasz worxland #237 üzenetére
Ha az OS/játék egy darab! kattintás miatt hozzá nyúl a háttértárhoz, akkor a CPU kivárja azt az időt is, amíg hozzáfér az adathoz.
Ez azt jelenti, hogy (SATA ssd-nél 1-10ms-ig), (NVMe-nél 0,1ms) nem lesz responzív a felület, de te eközben mozgatod az egeret, közben nézed a felületet, hogy, azon most éppen hol van a kurzor, gombok meg miegymás, és benne van a kezedben (hülye hc gamer), hogy onnan mennyit kell tovább mozdítani, és mikor kell el-kattintani, hogy, eltaláld vele a soron következő gombot.
Innen könnyű elb@szni a kattintásokat egymás után, ha az agyad ahhoz van szokva, hogy nincs, vagy csak minimális volt a delay és az eddig egyáltalán nem variált. 240Hz-nél a 10ms access-time az több mint 2 frame. Ha ezt nem lehet észre venni, akkor én kérek elnézést.[ Szerkesztve ]