- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
VR játék lesz az Alien: Rogue Incursion
gp Az év végén érkező program PC-re, Meta Quest 3-ra és PlayStation VR2-re érkezik a tervek szerint.
Új hozzászólás Aktív témák
-
s.bala31
őstag
Jött a válasz:
Hi Balázs,
We regret that this defect could not be detected before delivery to distributors and end customers, despite constant quality controls and utmost care in the production of the goods.
There is no risk for already applied thermal paste, as this concerns the application of the thermal paste. The performance of already applied thermal paste is also not negatively affected by this.
A slight bleeding/oiling is completely normal for a silicone-based thermal compound.
With affected pastes, a clear separation of the components is visible, so that an oily yellowish film emerges from the syringe.
Affected pastes can be returned and refunded directly to the dealer or via the sales platform.
Alternatively, we offer an exchange with a higher grammage MX-4. For this we need a picture proof of the separation (picture of the paste on a sheet of paper, as well as the entire syringe). In case of uncertainty, the product must be sent in at cost.
We will then send the corresponding replacement free of charge. Payment via ARCTIC is only possible if ARCTIC was also the respective seller.
We apologize for the inconvenience caused.
Your ARCTIC Team,
Mit freundlichen Grüßen/Best Regards
ARCTIC Customer SupportVissza kéne küldeni vagy fényképpel bizonyítani a hibát. Viszont az jó hír hogy ha már fel van kenve elvileg nincs vele gond.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...