Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #86973952

    törölt tag

    válasz Badboys #33 üzenetére

    Igen. Viszont ebben a szegmensben nem sokra megy egy gyártó a prémium vonallal, ha nincs megfelelő kommunikáció. Ahogy ezt te is írtad. Mivel szerintem a HTC -re ez igaz volt. Önmagában a minőség kevés a magas árazáshoz.

    Én is kedvelem (illetve kedveltem), de az utóbbi években már a középkategóriában is voltak gondok a frissítéssel. Pl. HTC A9 is egy lyukra futás volt, ami 3 és fél évvel ezelőtti modell. Nyilván nem általánosan, de régebben ez nem volt jellemző náluk.

    Nem biztonsági javításokra gondolok (ami lehet fontos is), vagy a főverzió frissítésekre (ami új élményt adhat egy telefonhoz új felülettel), hanem a hibák javítására.

    Én személy szerint nagyon sajnálom azt a hanyatlást, ami a cégnél évek óta megy. Ezt ők b*****k el, de nagyon.

    [ Szerkesztve ]

  • #86973952

    törölt tag

    válasz Badboys #35 üzenetére

    Írtam feljebb is, hogy ez nem (volt) általános a HTC -nél. Nem stock droid fronton azért a gyártók közül ő volt az, akire mindig lehetett számítani, ha szoftveres support -ról volt szó. Nem csak a felsős eszközeinél.

    Az említett példa arra utalt, hogy pár éve már ez megváltozott...és önmagukhoz képest elindultak a lejtőn. Most meg itt tartunk.

    Ettől függetlenül kedveltem azt a telefont, de én például azért fizettem ki relatíve nagyobb összeget, mint ami arra a kategóriára jellemző, mert bíztam a HTC support -ban. Igaz második telefonként használva, de így sem volt kellemes.

    Szerk.:
    Felső kategóriában nem mindig volt kiugró a HTC árazása, de középső vonalon azért volt pár vastagabbra írt ár.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák