- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Érkezőben a Poco M6 4G
- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Gray Zone Warfare - Napokon belül kiderül, hogy mikor indul a korai hozzáférés
gp A jelentések szerint a zárt tesztek sikeresek voltak, hamarosan még többen belevethetik magukat a programba.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Én értem amit írsz. De még ez esetben is az igazságügyi szakértő véleménye lesz a mértékadó egy bírósági ügy esetén. Nagyon nem mindegy mekkora volt a távolság az ütközéskor a kereszteződéstől. Ha az elsőbbséggel rendelkező jármű sebessége jelentősen haladta meg a megengedett sebességet, akkor infimum megosztott a baleset felelőssége.
Sok helyen fordulhat elő, hogy a kereszteződés közvetlenül kanyar után van. Ez esetben az útszakasz beláthatatlansága okán moderálják az amúgy elsőbbséggel rendelkező járművek sebességét. Baleset megelőzés a cél. Nyilván egyedi esetekben komoly problémát jelenthet a felelősség megállapítása. De ez nem befolyásolja a helyzet alapértelmezését. A ráfutásos balesetek esetében a hátsó jármű a hibás. Nem érdeke az államigazgatásnak és a biztosítóknak, hogy kis koccanásokból éveken átnyúló pereskedés keletkezzen.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!