- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Yettel topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Garmin Forerunner 255 Music - nem csak futóknak
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- MIUI / HyperOS topik
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz sebgutkopf #5036 üzenetére
Sajnos erthetetlen modon 26 inch alatti kerekparokra nem vonatkozik, mikozben azok jelentos reszet teszik ki a valoban ingazasra hasznalt bicikliknek. Igy az egesz ertelmetlen, mert nem azok fognak palyazni akik munkaba jarasra vennek. Olyan mint az e-autos palyazat. A gazdagoknak loknek oda meg egy kis penzt, hogy olcsobban vehessenek szorakozasra szant biciklit, mikozben autoval jarnak dolgozni.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Somatom #5052 üzenetére
Rossz terepre, kátyus utakra, ahol a rugózás fontos/hasznos ott eleve rossz választás kisebb kerekre átállni. Az MTB eseten is pont ezért mozdultak el meg feljebb 27.5/29 inchre. Szerintem 20 inch ala nem érdemes menni katyus utak eseten, ha meg eleve MTB helyettesítésére lenne a cel es osszecsukhatosag, akkor meg 20 inchesbol is alig marad "jo" választás. Talán a Fiido M1 (Pro), ami nem csak fully, de fatbike is. Osszecsukhatosbol talán ez a maximum, de meg az is kompromisszumos. Ráadásul minél kisebb a kerek, annal kisebb a ragozási útja a teleszkópoknak.
Egy MTB rendes dupla haromszoges vázának szilardsagat meg ez se hozza. Par napja volt is egy hír arról, hogy kettétört egy olyan osszecsukhatos bringa a hajtási ponttal, ahol se elől, se hátul nem volt háromszög a vázszerkezetben. (talán az is Fiido volt, de mar első blikkre sem igazan jo stabil konstrukció)
Azt az M1-et se ajánlom, mivel nekem D4S van, de az legalább specifikáció es kinézetű alapján alkalmas lehet off-road használatra.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
Tigerclaw
nagyúr
válasz Somatom #5054 üzenetére
Az alacsony nyomásra fujt fat bike kerek minimalisan kompenzalja a kisebb kerekméretet es kisebb/gyengebb teleszkópokat, de az is erősen kompromisszumos.
Ha kell a terep es az osszecsukhatosag, akkor M1 szeru bicikliben kell gondolkozni, de el kell fogadni, hogy annak is vannak korlátai, ahogy az XC-re épített bicikliknek is. Eleve más a kormány/ules kar/test geometriája, a súlypont máshová esik. MTB eseten ha satura fékezek a suly/lendulet a talajba irányul az első kereken keresztül. Ilyen kis kerek összecsukható biciklikkel meg inkább orra all, vagy at is esik a user az első kereken bringástul.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Formula-1
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- LG LCD és LED TV-k
- Diablo 3
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xbox Series X|S
- Milyen okostelefont vegyek?
- Villanyszerelés
- További aktív témák...