Hirdetés
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
Scalpel
senior tag
Nem az első tervezési hiba a 737 család esetén, lásd az oldalkormány mozgató mechanizmusának tervezési hibája: 737 Rudder Issues. Még valamelyik "Légikatasztrófák" részből emlékszem rá. Imádtam a sorozatot nézni, úgy is, hogy sűrűn repültem. És én jobban szeretem a 737-est mint az Airbus 320-as családját. Na jó, talán a 321-es pariban van vele a tágasság érzet miatt. Persze a 747-8-assal talán semmi nem veszi fel a versenyt.
De ez sajna benne van mindig, csak ha leesik egy gép, akkor a nagyságrend miatt azonnal nagyot is szól. A hibás gyilkos Takata légzsákok is akkor lépték át az ingerküszöböt, amikor már kellően sokakat érintett. -
Scalpel
senior tag
Aki például sokat repült munkájából kifolyólag, az mindig ezzel viccelődik amikor megkapja a "vigyázz magadra'" útravalót reptérre menet a lakás ajtajában... én is, tesóm is.
Egyébként valljuk be, egy ilyen baleset akkor érint meg bennünket igazán, ha direktben érintettek vagyunk, családtag, barát révén, vagy mi is rajta ültünk... vagy ha szoktunk adott típussal repülni és a saját seggünk féltjük. IMO: Az összes többi álszent maszlag, bocs.
[ Szerkesztve ]