- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- iPhone topik
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ez a cserélhető akku, továbbra is halott ötlet.
Gyakorlatilag központosítani (államosítani) kellene az egész folyamatot különben nincs egyetértés.
Az akkuk mérete és formálya autónként teljesen más. Ráadásul a legújjabb tervek, hogy maga az akku az alváz része lesz (műgyantával beöntve). Megcsinálni utóbbit könnyű, csak még kísérleti stádiumban vannak a "javítási" mechódusok ezen megoldásokra (mert javítani tudni kell, hiába része az alváznak és van kiöntve az egész műgyantával... néha-néha egy-egy cellát cserélni kell.. persze "ki lehet zárni" X darabot kb. büntetés nélkül (a hatótáv rovására), de idővel hozzá kell nyúlni.. és akkor nem egyszerű "kivágni" a cellákat (majd újra beönteni).
Biztos, hogy ez a gyantás mód lesz (teslánál biztosan, ő miattuk meg másnál is, mert különben komoly előnyt szereznek kaszni merevségben (biztonságban) és súly/kapacitás/megtehető távolság értékekben is.De ennek ellenére voltak próbálkozások teszt szinten a cserélhető akkukal buszoknál.
Jelentős gond volt az elhasználódás és korrózió a csatlakozóknál. Így a legtöbb ilyen tesztüzem 1-2 év után félbemaradt.. Főleg, hogy azóta javult az akkuk gyorstölthető képessége így kb. "halott irány". (drága gépek kellenek a cseréhez, tárolás, mozgatás, ellenőrzés két használat között)Aprósólyom:
EU részéről "technológia kényszer" amire terelni próbálják a vállalatokat. Nélküle lehet még mai napig karburátoros, rotoros autók szaladgálnának (olcsó kategóriában biztosan.. igaz lehet azok az autók tényleg olcsók lennének).. Biztonsági előírásoknál is azonos a helyzet. Van egy minimum aminek meg kell felelni, de ennek ára van. Extra merevítés, újabban extra fedélzeni elektronika kell a jó értékekhez. Sok olcsóbb autó kap maximum 3 csillagot, holott a kaszni merevség teljesen rendben van, de nincs az elektronika párhuzamban az elvárásokkal (a részleteket értékelésekkor meg sokan nem nézik, csak, hogy "olcsóbb autó, de nem olyan biztonságos").[ Szerkesztve ]
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5