Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kikikirly

    senior tag

    válasz Dr.Byte #2 üzenetére

    Láttunk már mindenféle gampelayt a játékból.
    Elsőkbe még szétlőtték a falakat stb.
    Aztán egyik Night City Wire-nél vágás és mindenféle trükkök nélkül volt kb 2 perces egybefüggő stealth majd akció gameplay.(6:45-től van a lényeg)
    Amit ott láttam igencsak harmatos volt:
    1.fal mellett meglőve a pácienst nem volt vérporlasztó effekt és a falon sincs vér.
    2.Testen nem volt sérülésmodellezés(lövésnyom stb), ezeket 2020-ba mindegyik AAA játék tudja.
    3.maga a találat animáció is elég közönséges, lő fegyverek megállító erejét nem igazán sikerült megjeleníteni. Erre van aki azt mondta hogy a valóságba se úgy néz ki ha meglőnek valakit mint a filmekbe, magam részéről legkevésbé sem izgat a valóság, videójátéknak nem dolga mindenáron realsztikusnak lennie, viszont szórakoztatni igenis dolga.
    4.Korábban látott rombolásnak nyoma sem volt.
    5.Harcrendszer tunkolda stílus, ellenfelek úgy lőnek mint akik mesterlövész suliba jártak, cserébe vagy 10 egymás utáni találatot is túlélsz.Rühellem ezt a fajta harcrendszert, teljesen hazavágja az adrenalin faktort. Jobb szeretem ha az ellenfélnek van szórásképe,cserébe 2-3 lövés aztán temetés.Ez a fajta harcrendszer lehetővé teszi hogy némi odafigyeléssel hitelés nélkül menny vágig az egész pályán(újratöltéskor/2 sorozat között hajolsz ki, villanógránáttal fedezed a támadást/megkerülést stb.)
    5.FPS-nézetes meele fight elég szarul néz ki, mentségükre szóljon FPS-nézetbe még egyik játék sem tudta ezt normálisan ábrázolni.Far Cry sorozatba jól néz ki, de csak kiegészíti a lőfegyverrel való harcot. Szerintem ennél több nincs ebbe.

    DE:
    DE újabb Night City Wire-be ismét láttunk lövöldözős bevágásokat,amik elég jól nézte ki csak ezek nem egybefüggű jelenetek hanem 1-2 másodperces bevágások(Nem derül ki belőlük változtattak e a harcrendszeren stb.).

    Lopakodás eddigi gameplayek alapján működni fog.
    Ghost Recon Wildalnd-nek hasonló harcrendszere van, lopakodás zseniális, viszont a normál tűzharc olyan mintha büntetni akarná a játékost amiért lelepleződött.
    Számomra kb élvezhetetlen a játék ezen része, holott van lehetőség lövöldözni csak minek...
    Mafia 3, R6 Vegas 1-2, Fallout 3-4,Tomb Raider sorozat: ezekben a játékokban mindkét system tökéletesen működik, és bizony jót tesz a játék szavatosságának hogy úgy harcolok ahogy épp kedvem tartja.Mert a non stop lopakodásra idővel rá lehet unni, néha jól esik kiengedni a fáradt gőzt és szétlőni néhány rosszfiút, akár kombinálhatom is a kétféle harcmodort. Ugyanez Forditva is igaz, lásd Mafia 2: Lopakodás fogalmát nem ismeri a játék, amint észrevesznek hullámokba támad rád az ellenség, igaz hogy látványos a gunplay és a harcrendszer is jól működik, idővel mégis monotonná válik.

    Eddigiek alapján Cyberpunk 2077-nél nem látom hogy mindkét harcmodor jól működne, és a Gunplaytől se vagyok oda-vissza. Lopakodás és karakter upgradelés igéretes, és a városba is lesz mivel elűtni az időt. Ha már város,a Design is eléggé ott van a szeren.
    Szóval fene tudja milyen lesz a végeredmény.

    [ Szerkesztve ]

  • kikikirly

    senior tag

    válasz TrueWhitee #11 üzenetére

    Next Gen patch után nem.
    PS4-es/Xbone ONE verzió jelenik med December 10-én.
    PC-n talán megjelenéskor tele lesz emberekkel a város,plusz Nvidián DLSS és Raytracing.
    2021 elején jön a Next Gen Patch, Pc-n is akkora várható piros kártyákon a Raytracing,
    Microsoft féle DLSS támogatással együtt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák