Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ayanlith

    tag

    válasz dreamdancer #36 üzenetére

    Az rendszerfrissítéssel kapcsolatban abszolút vegyesek a tapasztalataim, szerintem garancia semminél sincs rá igazából. A Samsungról például azt mondják, hogy nagyon jó támogatásban és szoftverfrissítésben, az én Galaxy Tab 7.0 Plus-om, a Galaxy S II hardverével pedig bizony még mindig a 3.2-nél toporog, miközben Angliában már a 4.1.2-nél tartanak. Ennyit tesz, melyik régióban vagy. Eddigi tapasztalatok szerint a Concorde ügyel erre is (az elsők között frissítette Jelly Beanre tavaly nyáron az egyik táblagépét) illetve hivatalos fórumok révén figyelnek a vásárlói visszajelzésekre, ami számomra szimpatikus. (Mondjuk azt nem értem, hogy miért nem 4.2-nél járnak már szoftververzióban.) Nem feltétlenül kapsz többet terméktámogatásban csak azért, mert nevesebb gyártótól származik a géped, sajnos erre nincs semmiféle szabály, a legtöbb dolog zsákbamacskaszerűen működik, még akkor is, ha kiszámíthatónak tűnik...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák