Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kenwood

    veterán

    válasz D1Rect #84 üzenetére

    A masik opcio az, hogy beraksz 3-4 millio forint onero. Fizeted a havi 100k torlesztot,es amint lejar a garancia,adod el, ulsz at az uj kocsiba.
    Egy 8-10 millios autonal a havi 100k fedezi az ertkevesztest, igy a 3-4 millio onero a ciklus vegen visszajon,megy be a kovetkezo verdaba.
    Ha beered egy corsaval, akkor joval olcsobban abszolvalhato a muvelet.

    Nyilvan sok embernek faj, hogy kifizet 3-4 millio forintot,es a vegen nincs semmije, meg az is, amikor a 30 ezer kilometeres, szinte uj kocsit, a vetelara 70 szazalekaert eladod,
    Viszont ezzel a felallassal, mindig 1-2 eves az autod, es soha nem kell fizetos szervizbe vinned.
    Nemetorszagban, ahol a 300 eurot 1-2 nap alatt megkeresik, rengeteg csinaljak ezt.

    [ Szerkesztve ]

    Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben

Új hozzászólás Aktív témák