- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- MG4 menetpróba
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mortal Kombat 1 - Rövid videón Homelander
gp Hamarosan a The Boys karaktere is csatlakozik a sorozathoz.
-
Új fülesek kísérik a Realme GT Neo 6-ot
ma A készülék már előjegyezhető, bár hivatalos premier még nem volt, a Buds Air 6 és Buds Air 6 Pro viszont már bemutatkozott.
Új hozzászólás Aktív témák
-
k-adi
nagyúr
Már a cikk címét látva biztos voltam benne, hogy fröcsögés lesz a kommentszekcióban, nem csalódtam de a kedvencem a cikkben lévő - amit itt többen is kiemeltek - "kérd el a szomszédtól a kocsit nyaralásra" rész... hát komolyan mondom, majdnem kiköptem az éppen ivott vizet a monitorra legközelebb jelezzétek a bekezdésnél valami villogó giffel, hogy itt trollkodás jön pls.
//
Kicsit komolyra fordítva a szót, ahogy az a kommentekből is látszik, a válasz egyértelmű "nem" az elég-e a hatótáv kérdésre.
- Ahhoz, hogy a kis akkukat pár naponta töltsék a userek, azaz gyakran tudják, ahhoz rendes kiépített infrastruktúra kéne, ami nincs. Tehát még mindig jobb az a variáció, mikor nagy az akku, két okból is: kevesebbszer találkoznak a userek a töltőpontoknál, és a 0-100% közötti töltés is több km-t tesz bele gyorsabban 20-80% között.
- Drágák. Ameddig 8-10 misi addig nem igazán van miről beszélni. Majd mikor jön az e-autó blackfriday és 50% olcsóbbak, na akkor... de akkor is csak ha van elég töltőpont mellé.
- Város a célfókusz, de amíg nincs sok töltőpont, addig max. a külváros, családi-övezetes peremkerültek jöhetnek szóba ahol tudod "otthon" tölteni + munkahelyi töltés. Ugyanis a városban van rengeteg panel, stb. azok hiába laknak "városban", ha nincs töltőpont a közelben akkor technikailag ugyanott vannak, mintha "vidéken" laknának, mert nem fognak kilógatni töltőt az ablakon. (kivéve max. az elvetemült egyének)
Tehát amíg nincs elég töltőpont, addig nagyon szűk réteg a célközönség. Ezt az amúgyis kis réteget felezi a magas milliós ár.
Persze, hogy mondjak valami jót is: halk, "ződ", és szépen gyorsul, fékez.
Továbbá a cikkbe kiemelve negatívumként nekem pl. személy szerint kifejezetten tetszik, hogy próbálnak futurisztikus design-okat adni az e-autóknak (ez persze nem mindig jön össze ízlésesen), ezzel is megkülönböztetve magukat a hagyományostól.. nincs ezzel semmi baj.Én nagyon örülnék neki ha sikerülne a térhódítása az e-autózásnak és láthatóan a jövő afelé megy, ezért minden ilyen cikket elolvasok mégha mobilos-portál is ez, de azért lássuk be, hogy amit a cikk akar az inkább 2030 minimum.
-
k-adi
nagyúr
a cikk címének végéről nem hiányzik egy kérdő jel ?
Új hozzászólás Aktív témák
- Hardcore café
- Milyen okostelefont vegyek?
- Formula-1
- Hobby elektronika
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- Senua's Saga: Hellblade II - Íme a végleges gépigény
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest