- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android szakmai topik
- Yettel topik
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz cskamacska #35 üzenetére
A VR azért tart ott ahol, mert az utóbbi pár évben a GPU-k fejlődése megtorpant.
Az eredeti referencia hardver a 980Ti volt, azt a következő generációnál az 1070 hozta, majd jött a bányász láz, meg a verseny hiánya a top kategóriában, és a 1080Ti - 2080Ti közötti teljesítmény különbség már csak 30%, míg az ár a duplája.
Így - míg a VR indulásakor a korábbi GPU fejlődési trendet vették alapul - nem jutott el a tömegekhez a VR-t rendesen futtatni tudó hardver, ami befagyasztotta nem csak az eladásokat, de azzal együtt a tartalomkínálatot is.
A VR HMD-k ehhez képest igyekeznek kipaszírozni a piacból a maximumot és nem azért tartanak ott FOV-ban, felbontásban, képfrissítésben, stb. mert a fejlesztők nem tudnak jobbat, hanem mert nincs a pórnép birtokában olyan PC, ami mondjuk a szemenként 4K, 200 FOV, 120fps-t kihajtaná.
Ettől függetlenül a jelenlegi generációs HMK-is bőven hozzák azt az egyedülálló játékélményt, amit hagyományos monitoron sosem érsz el. A tartalomkínálatnak kell elérnie a kritikus tömeget, hogy beinduljon a "tartalom felgyorsítja hardver eladásokat, a több hardver meg tartalom fejlesztéseket" önerősítő folyamat.Az új konzol generációval most valóban megnyílt az esély a változásra, mert már van elég tapasztalat a fejlesztők és a kiadók kezében is, hogy mi kell a jó VR élményhez.
Szvsz ha a következő generációs PSVR élményben eléri mondjuk az Oculus Quest szintjét, akkor a VR simán USP (unique selling point) lehet a PS javára. -
martonx
veterán
válasz cskamacska #35 üzenetére
A Valve Index már nagyon komoly VR Headset, 130 fokos látómezővel, 1440X1600-as szemekénti felbontással. Azaz technikailag a headsetek már egészen jók (nyilván a súlyukon még van mit csökkenteni, meg a vezetéket elhagyni).
Ami a komoly gond, az a tesztből is kiderül: https://www.tomshardware.com/reviews/valve-index-vr-headset-controllers,6205.html hogy jelenleg egy i7-8700K + RTX 2080-as kombóval se lehet rendesen kihajtani.
Ezért is mondom, hogy a jelenlegi VR nudli ahhoz képest, hogy mit fog tudni a PS5 VR-je, illetve az idén megjelenő új GPU generációk mekkora ugrást fognak hozni a VR képest PC konfigok terén.
Aki szerint most még sehol nincs a VR, az nézze majd meg egy next-gen GPU-val, vezeték nélküli VR Headset-tel (mindez 1-2 éven belül simán valósággá válik).
Én is opr véleményét osztom, hogy most még réteg termék egy csomó kételkedővel, akik sose próbálták ki, 10 év múlva meg teljesen alap lesz, hogy a bútorboltoktól kezdve a webáruházakon keresztül egy csomó mindent VR-en fogunk intézni.Én kérek elnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
- APPLE MacBook Air 2020 13" Retina - M1 / 8GB / 256 GB SSD / MAGYAR / 96% akku, 81 ciklus / Garancia
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!