Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Premier előzetesen a Demon Slayer -Kimetsu no Yaiba- Sweep the Board!
gp Elérhető lett Switch-re a játék, amely leginkább a Mario Party-hoz hasonlítható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#54625216
törölt tag
válasz cskamacska #35 üzenetére
A VR azért tart ott ahol, mert az utóbbi pár évben a GPU-k fejlődése megtorpant.
Az eredeti referencia hardver a 980Ti volt, azt a következő generációnál az 1070 hozta, majd jött a bányász láz, meg a verseny hiánya a top kategóriában, és a 1080Ti - 2080Ti közötti teljesítmény különbség már csak 30%, míg az ár a duplája.
Így - míg a VR indulásakor a korábbi GPU fejlődési trendet vették alapul - nem jutott el a tömegekhez a VR-t rendesen futtatni tudó hardver, ami befagyasztotta nem csak az eladásokat, de azzal együtt a tartalomkínálatot is.
A VR HMD-k ehhez képest igyekeznek kipaszírozni a piacból a maximumot és nem azért tartanak ott FOV-ban, felbontásban, képfrissítésben, stb. mert a fejlesztők nem tudnak jobbat, hanem mert nincs a pórnép birtokában olyan PC, ami mondjuk a szemenként 4K, 200 FOV, 120fps-t kihajtaná.
Ettől függetlenül a jelenlegi generációs HMK-is bőven hozzák azt az egyedülálló játékélményt, amit hagyományos monitoron sosem érsz el. A tartalomkínálatnak kell elérnie a kritikus tömeget, hogy beinduljon a "tartalom felgyorsítja hardver eladásokat, a több hardver meg tartalom fejlesztéseket" önerősítő folyamat.Az új konzol generációval most valóban megnyílt az esély a változásra, mert már van elég tapasztalat a fejlesztők és a kiadók kezében is, hogy mi kell a jó VR élményhez.
Szvsz ha a következő generációs PSVR élményben eléri mondjuk az Oculus Quest szintjét, akkor a VR simán USP (unique selling point) lehet a PS javára. -
martonx
veterán
válasz cskamacska #35 üzenetére
A Valve Index már nagyon komoly VR Headset, 130 fokos látómezővel, 1440X1600-as szemekénti felbontással. Azaz technikailag a headsetek már egészen jók (nyilván a súlyukon még van mit csökkenteni, meg a vezetéket elhagyni).
Ami a komoly gond, az a tesztből is kiderül: https://www.tomshardware.com/reviews/valve-index-vr-headset-controllers,6205.html hogy jelenleg egy i7-8700K + RTX 2080-as kombóval se lehet rendesen kihajtani.
Ezért is mondom, hogy a jelenlegi VR nudli ahhoz képest, hogy mit fog tudni a PS5 VR-je, illetve az idén megjelenő új GPU generációk mekkora ugrást fognak hozni a VR képest PC konfigok terén.
Aki szerint most még sehol nincs a VR, az nézze majd meg egy next-gen GPU-val, vezeték nélküli VR Headset-tel (mindez 1-2 éven belül simán valósággá válik).
Én is opr véleményét osztom, hogy most még réteg termék egy csomó kételkedővel, akik sose próbálták ki, 10 év múlva meg teljesen alap lesz, hogy a bútorboltoktól kezdve a webáruházakon keresztül egy csomó mindent VR-en fogunk intézni.Én kérek elnézést!
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- Futás, futópályák
- Politika
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- OLED TV topic
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Poco X3 Pro - hardverfrissítés
- Házimozi haladó szinten
- További aktív témák...