- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 12X – kicsi a bors és hűvös
- iPhone topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bemutatkozott a Polestar Phone
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
A Gigabyte is visszaveszi alaplapjainak alapértelmezett tuningját
ph Az Intel Z790-es és B760-es vezérlőkhöz jár az Intel Baseline profil.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezen mar en is gondolkoztam. Mar akkor is ha meg I4 szint sincs meg, tul sok olyan kenyelmi biztonsagi funkcio lehet aktiv, ami egyszeruen kikapcsolja a vezeto eberseget es reflexeit, foleg ha az nagy hatekonysaggal is mukodik. Mar egy jol mukodo savtarto, adaptiv tempomat, veszfek rendszer is eloidezi ezt az allapotot, es ezek egy ressze lassan szeriafelszereltseg lesz Europaban, vagy legalabbis kotelezo elem egy 5 csillagos toresteszhez. Meg ha felelosen is vezetsz, akkor is hamar utaskent kezdhetsz viselkedni, sofor helyett mert nem kell reagalnod szinte semmire. Hozzaszoksz hogy az auto vezet, foleg orszaguton es autopalyan.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.