- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy Z Fold4 - egyre megy, honnan nézed
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Asus ROG Phone 8 Pro - az élet nem csak játék és mese
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 18. hét: Headbangers: Rythm Royale
gp Extraként a Star Wars Jedi: Survort is kipróbálhatjuk 5 óra erejéig.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#73495296
törölt tag
"A példáid rosszak/valóságtól elrugaszkodottak. Amikor pedig egy valós helyzet kerül elő, akkor annyit mondasz, hogy azt simán csak kivonod az egyenletből, és a tömegközlekedésre testálod:"
Nem a tömegközlekedésre testálom, hanem feljebb írtam, hogy az önvezető carsharing és a tömegközlekedés kombinacióját találom optimalisnak, csak még mindig nem voltal hajlandó azt elolvasni, ahogy lathatóan a tovabbi kommentjeimet is csak felületesen átfutottad.
"A tömegközlekedés ebben a vetületben nem valódi alternatívája az automobilitásnak. Ha ez így lenne, akkor már ma sem lenne dugó az M7-esen, hanem mindenki vonattal járna."
Mint szintén említettem korábban azért nem, mert a tömegközlekedés nem visz a célodhoz, főleg nem vidéken. Ezért írtam arról, hogy gyors, nagy kapacitású fővonalak kellenének a tömegközlekedésben, önvezető car sharing a célig, és ez amellett, hogy sokkal hatékonyabb a hagyomanyos autózásnál, a nagyobb fővonali sebességgel már eljutási időben és kényelemben is versenyben van.
"Pont erről beszélünk, hogy nem lenne. Városon belül talán igen, de semmilyen más esetben. Az üres fuvarok elvinnék az önvezetés hasznát. Próbálj meg szimulálni néhány valós felhasználási esetet, és rögtön bukik az egész!"
Írtam rá valószerű példákat, amelyek mindenképpen növelik a kihasználtságot a sajat autóhoz képest. A worst case scenario lenne az azonos kihasználtság, ehhez képest egy rakás szituációt említettem, ami növeli a kihasználtságot. Emellett a hagyományos autózás nem kombinálható a tömegközlekedéssel, a car sharing igen, ez meg kevesebb autó használatot jelent.
De elegem van már belőle, hogy automatikusan ignorálod az érveimet, majd ugyanazokat a baromságokat újra és újra felhozod. Részemről mostantól ignore on, sajnos sokszor tapasztaltam már a tiedéhez hasonló csípőből lehurrogós vitakultúrával, úgyhogy itt fejezem be, mielőtt még személyeskedés lesz belőle.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest