Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Crystalheart

    senior tag

    válasz Bog #8 üzenetére

    Nekem nincsen semmiféle erkölcsi aggályom a dolgot illetően. Elég másik cég van Magyarországon még, ami megtehetné, hogy így reklámoz, és akkor talán nem is volna GPS nélküli mentőautó. Vedd figyelembe, hogy elsősorban nem arról van szó, hogy az illető hogyan jótékonykodik, hanem hogyan reklámoz. Feltehetően ezt az összeget - már a beszerzési árat - felírják a reklámköltségek közé, és egyébként plakátokra, netes hirdetésekre és egyéb marketingfogásokra költöttek volna - amiből nem az OMSZ-nek, vagy egyéb közszolgálati, anyagi gondokkal küszködő szervezetnek jut. Cserébe talán olcsóbban megúsztak egy kis figyelmet, nincs ebben semmi rossz. Tény, hogy adhattak volna akár többet is, de az a "minimum tízszeres" mennyiség éppen tíz hónap múlva áll majd be. Ha egyéb cégek is csatlakoznának, hamar megoldódna az OMSZ ilyetén problémája, és talán hatékonyabb lehetne a mentőszolgálat.

    (Ha a te logikádat követjük, a műsorok elején/végén, rendezvények - akár jótékonysági célúak - plakátjain stb. a támogatók kiírása is erkölcstelen, hiszen az is csak egyfajta adományozás, cserébe reklámért.)

Új hozzászólás Aktív témák