Hirdetés

Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FPéter

    aktív tag

    "Hangsúlyozandó, hogy kizárólag a külföldi forrásból, egészen pontosan európai forrásból származó eszközök "világgaranciás" programba eső szervizeléséről van szó, az eszközöket nem az APR-ek javítják, csupán logisztikai és adminisztrációs szerepet játszanak, de ez lássuk be, így is nagy dolog."

    Ez egyáltalán nem nagy dolog, az ügyintézésnek ennél is sokkal simábban kellene mennie egy ilyen, árához képest viszonylag kevés hozzáadott értéket felmutató termék esetében... Ezt írni erre, hogy nagy dolog, nagy túlzás.

    [ Szerkesztve ]

  • FPéter

    aktív tag

    válasz manchester85 #30 üzenetére

    Nem állítottam, hogy a termék rossz. Az árát azonban semmiképp sem éri meg, mivel -ahogy te is írod-, irreálisan magas ahhoz képest, hogy az egyszeri felhasználó számára mit nyújt az "Apple életérzésen" kívül. Ez utóbbit én magam 10 forintra sem értékelem mert nem hoz lázba.

    Én, mint felhasználó még nem nagyon profitáltam abból, hogy az év telefonja lett, csak szándékosan lebutított funkciókat (pl. bluetooth) és nagyon magas tartozékárakat látok. Ennyit a termékről, amivel úgy összességében nincs nagy baj.
    De nézzük a szolgáltatás minőségét, ami a hozzáadott érték jelentős része. Ez ugye az Apple esetében a garancia, terméktámogatás, iTunes, stb lenne. Nem szeretnék vitákba bocsájtkozni, csak megkérlek arra, hogy összegezd magadban, hogyan is áll a mi régiónkban az Apple ezekkel. Ha pozitív kép él az Apple-ről benned a fenti szolgáltatások, vagy a szolgáltatások feltételeivel kapcsolatban, akkor nyilván én látom rosszul, hogy gyakorlatilag ezeket az Apple szívességként és nem kötelezettségként értelmezi. Ami egy szolgáltató részéről elég nagy hiba, bár én inkább szándékosságot ("így is jó ezeknek, kis piac") sejtek a magatartásuk mögött.
    Én ezért az árért cserébe normális ügyintézést várok el, nem ezt az összetákolt, homályos feltételekkel nyújtott valamit. Nyilván feleennyiért nem tenném ezt, nem vagyok megőrülve.

    Pl. a Nokia (ami egyébként innovációban egy elég béna cég az Apple-hez képest) futárral vittel el az akkoriban hasonló árú (~200 ezer, E90, 2007) telefonomat szervizelésre, a háromnapos ügyintézés alatt cseretelefont biztosított. És én ezt el is vártam, mert a telefon maga messze nem ér 200 ezer forintot, ezzel a szolgáltatással együtt viszont már igen.

    Az Apple mellé is járna legalább annyi, hogy ha én Hollandiában megveszem, akkor rövid átfutási idővel, adminisztrációs tevékenységeket végző harmadik személyek (viszonteladók) közbeiktatása nélkül reagáljanak rá valamit.

Új hozzászólás Aktív témák