- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Android szakmai topik
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Mobil flották
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
Hirdetés
-
Ingyenes az Epic Store-ban az Industria
gp Extraként a LISA: The Definitive Editiont kapjuk meg ajándékba.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Olimpia előtti Samsung Galaxy Unpacked?
ma Több forrás is állítja, hogy a július 26-án kezdődő olimpia előtt Párizsban fogja megtartani második 2024-es Unpacked eseményét a Samsung.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#71746560
törölt tag
Hmm ez fontos mi?
Kit érdekel ez most,ez mobilportál nem!?
Hát mindenféle szírszart tesztelnek itt már!?
Jah amúgy vettem egy ONEPLUS 5-öt(8/128)-ast!
Azt például miért nem tesztelik!?
Sajnos ez a lapcsalád is,felhigúl,és nem fontos dolgokról irogatnak itt.
És prémium tag vagyok,tehát anyagilag támogatom a lapcsaládot.
Hát nem valami szép jövő elé néz a dolog itt,ha így folytatódik.
A fórumokon is ami megy elszomorító![ Szerkesztve ]
-
Marci.32
csendes tag
Ezzel te is csak ahhoz járultál hozzá, hogy elszomorítóbb legyen.
Ha szerinted az infotainment rendszernek semmi köze a mobilokhoz, akkor veled van a probléma. Valószínűleg más telefonos kiegészítőkről sem szeretnél itt olvasni, pl. random bluetooth hangszóró - ami speciel engem nem érdekel, mégis átmegy a szűrőn.
Milliószor leírták, hogy azt tesztelik, amire lehetőségük adódik. Ezt bizonyára nehéz megérteni.
-
.Szaki.
addikt
Igen, baromi fontos, mert sokakat érdekel, ez is tech téma, valamint autóválasztásnál baromira nem mindegy, hogy hogy működik az autó rendszere. Az autós tesztek pedig ebben nem annyira mélyülnek el, így az ezzel kapcsolatos kérdésekre itt kapod meg a választ. De baromi egyszerű, ha van egy cikk, ami téged nem érdekel, olvass más cikket, van itt termés bőven.
A OnePlusról rengeteg hír jött már, valamelyik topicban Bog meg is írta, hogy fél éve kérik a tesztdarabot, azóta se kaptak. De ha már megvetted nem baromira mindegy? Vagy önigazolásnak kell? Nem értem.
Az utóbbi időben pedig valóban jelentősen romlott a fórum színvonala, de ezzel a hozzászólással te sem emelted sajnos.
-
lolal
senior tag
A drog az rossz értem. Pont az ilyenektől mint te csökken a fórum szinvonala. Én kifejezetten örülök hogy vannak ilyen autós tesztek mert 2017 ben nem mind1 melyik járgánynak mit tud a fedélzeti rendszere. Mondjuk ha "béjkávéval" mész az ikaruson valóban mind1. Másrészt szerintem örömteli hogy bővül a repertoár és színesednek a témák. Te meg szerintem tekerj le egy üveg bort aztán feküdj le aludni.....
Én vagyok a Magyar Népgazdaság. Azért vagyok felakasztva, mert így legalább úgy látszik, mintha állnék.
-
gproject
aktív tag
a cikket a telenor tamogatta, kozben a tesztben vodafonet hasznaltok
ejnye[ Szerkesztve ]
(realme x50 pro, <[ ultrasone 480i 580i 820 ]>)
-
Köszi a leírást, nagyon tetszik, foleg az autó meg a színe is. Elfogadnám.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
Hallosz
senior tag
Fontos-e ez a téma? Autó vásárlásban vagyok, illetve megvan a döntés és az elköteleződés.
A kinézet, motor súly/lóerő arány, és a szín után, a kommunikációs rendszer volt a sarkalatos pont. Tucatnyi jó képességű masina volt a listán, de elbuktak, mert a rádió, DVD USB kombónál, elakadtak. A nyertesnek, 7" colos kijelzője van, és telefonról zsinóron átvihető az offline navigáció.
Az itt fellelhető tesztek sokat segítettek, meggyőződésem, hogy nem csak nekem volt hasznos.
Köszi a tesztet!Mert lakni, muszáj.
-
pomorski
őstag
Köszi ezt az írást is, de most is csak annyit tudnék hozzátenni az autó kapcsán, mint amit "A Seat Ibiza (2017) fedélzeti rendszere" írásodhoz hozzászóltam.
-
tntmax
aktív tag
Aranyos kisautó, viszont a Beats "audio rendszer" olvasatán hangosan felröhögtem, bocsánat.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
Talán sokaknak nem tűnt fel az autó ára: "Az előbb említett alapárat különösebb gond nélkül elkölthetjük extrákra, a nálunk járt, FR-felszereltségű variáns több mint 7 millió forintba kerül mindenestül, és ha tényleg a maximumot szeretnénk, akkor akár 8-assal is kezdődhet a végösszeg."
Basszus, ez egy szaros Ibiza.Ezt csak azért emeltem ki, mert én egy 2011-es Skoda Octavia Elegancet vettem tolatóradarral, multikormánnyal és minden jóval 2.8milláért. Persze ebbe nem volt érintős konzol, de vettem bele egy belevalót. Ez akkor is egy Octavia nem egy Ibiza.
[ Szerkesztve ]
-
.Szaki.
addikt
Az Octavia valóban cseh Golf, az Ibiza viszont spanyol Polo. A Leon a spanyol Golf.
Egyébként meg ilyen árak vannak, ráadásul ez egy full extrás modell. Az Octavia sem 0km-el volt 2.8m gondolom, szóval nem releváns az összehasonlítás. Más kérdés, hogy 7 misiért egész korrekt új Octaviát is lehet már kapni.
-
lexter00
őstag
VW nagyon elvan szállv az árazással.7milla akkor is sok egy ibizáért ha full extrás ha nem.Én egy automata VW Carvellet hajtok közepes felszereltséggel 13 milló!! volt. Abban is éritőképernyős rendszer van a klímát viszont tekerős gombal lehet állítani hálistennek.
És 5ezer km!! után olyan kontrollámpák gyuladtak ki hogy egyből megállt a kocsi és szervízbe kellett vinni.Egy 1 hónapos 13 millás autót,menjenek a szarjukkal a francba.[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz mjani1172 #22 üzenetére
Ahogy .Szaki. is írja 7 milláért egy korrekt Octaviát lehet kapni. Pontosan nem ismerem az Ibiza extráit, de 7 milla?! A két autó nem egy kategória még úgy se hogy az enyém 6 éves 80.000km-el. Tehetnek abba az Ibizába akármit akkor se.
Ahogy láthatod 2-300€ között mennek az Androidos kínai navik, amik bőven többet tudnak mint a gyári méregdrága hulladékok. Jó nem lesz hifi hangzás, de nem hinném hogy az Ibizában az lenne.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Akkor megközelítem egy kicsit más szemszögből. Egy magára valamit adó kinti cég, 2 év és 130 ezer km után leselejtezi az autót.Kvázi értéktelennek tartják.Lehet kicsit fájóbb így, de ne hasonlítsuk egy új termék árát egy használt pláne nem is fiatallal. Ha már mobiltelefonnál vagyunk, kb mint egy új telefon vagy egy 6 éves telefon.Ez az egész értelmetlen.
Az meg hogy ki mit vesz használtan ennyi pénzért (az egész életem használt autók között telik) ha beírnék egy két dolgot, lehet nagyon nem tűnne jó vételnek az Octavia, mikor olcsóbban fiatalabb Superb van jobb felszereltséggel, kevesebb km-el.
Tehát almát almával,droidot droiddal, nem a megbántás volt a szándékom.[ Szerkesztve ]
-
mjani1172
addikt
Ha tényleg ennyire érdekes az Ibiza ára (engem nem érdekel,nem hiszem hogy vennék) akkor elő kell venni a listát és megnézni mit ad ennyiért,(motor, váltó is) és mit adnak a többiek. Ezután lehet mondani hogy olcsó vagy drága.De egy használt ,öregebb, már kifutott és gyengébb felszereltségű autóval egyszerűen nem lehet összehasonlítani.Még ár-érték arányban sem.
-
cintula187
addikt
Igaz hogy régen undorodtam a Seattól , de amióta szinte koppra VW a rendszere kéne, ha nem létezne tényleg az octavia.
btw. ezekről a kínai fejegységekről akár egy logoutos teszt is jöhetne.
Peasant Blinding©™ Ez az állítás hamis.
-
.Szaki.
addikt
A legolcsóbb Ibiza ahogy a cikk is írja 3,3m Forint. Ez a fapad. Ehhez képest az FR a full extrát képviseli (köztük 2 lépcső van még egyébként), aminek a felára 2,5m Forint, tehát innen indulunk. Az FR csomag tartalma:- 17" könnyűfém keréktárcsa
- Színre fújt lökhárító
- Színre fújt kilincsek és tükörborítás
- FR karosszéria elemek
- Komfort ülések
- Guminyomás ellenőrző szenzor
- Hill hold control
- Tempomat, Fáradtságérzékelés
- Krómozott belső elemek
- Manuális klíma
- Front assist
- Elektromos ablakemelők elöl
- Fűthető, elektromosan állítható külső tükrök
- Ködfényszóró
- Távirányítású központi zár
- Magasságállítható első ülések
- Osztottan dönthető hátsó ülés
- Media System Colour
- Bluetooth
- Bőr bevonatú multifunkciós kormány
- Pótkerék
- Fedélzeti computer
- LED hátsó lámpa
- Vezetői profil (sport, eco, normal, egyéni)Ezen felül a tesztautón a legdrágább fényezés van, ez 211.000 Forint. A felni FR felni, de ha akarod még 130.000 Forintért rátehetsz egy 18"-ast. A full LED fényszóró megint csak plusz 2 kiló, a Beats audio rendszer 150. Most tovább nem részletezem, de könnyen fel tud az kúszni 7 millióra.
Az egy teljesen más kérdés, hogy megér-e ennyit egy háromhengeres 115LE-s autó, azt pedig egyenesen viccnek tartom, hogy 5,2millióért még nincs benne elektromos hátsó ablakemelő, sem pedig automata klíma, csak manuális. Ennyi pénzért más márkák azért jóval többet nyújtanak. Arra azért kíváncsi lennék, hogy a szalonok mennyiért próbálják majd az Ibizákat elpasszolni, a Suzuki sem annyiért osztogatja a Swifteket, mint amennyi a honlapon szerepel, érdemes csak felnézni a magyar használtautós oldalra, már ott helyből nagy kedvezményekkel hirdetik a 0km-es új Swifteket.
[ Szerkesztve ]
-
HIJ
őstag
Egy FR+ os Leont vettem most 6,2 -ért, ami nagyobb is és többcucc van benne, mint az Ibizában. Amikor megjelent, összeraktam egy olyan felszereltségű Ibizát, mint a Leonom és majd egy millióval drágábbra jött ki! WTF?? Egy lépcsővel alatta van bakker... Igaz a Leon az 3 éves modell, ami most csak faceliftet kapott...
-
dzsi23
addikt
válasz bitblueduck #35 üzenetére
Szerintem komoly, mert viccnek nagyon rossz lenne. Bár ez sehogy sem jó, szal mindegy is.
-
HIJ
őstag
Egyébként a Seat -ot drágállóknak annyit, hogy az én Leon konfigom, Skodából 7,4m , Golfból 8m felett lett volna...
-
Joshi
titán
Mivel audiba dolgozom nekünk Octaviára több mint 20% kedvezmény van, de gondolom a Leonra is. Ettől függetlenül én nem vennék új autót, 2004-ben vettem egy új Ford Fiestát 3,2milláért, de ma már meg se fordul a fejemben az új autó fogalma. Nagyon sokat bukik az autó ára, egyszerűen pénzkidobás. Mindenesetre örülök hogy vannak akik veszik az új autókat, különben nem lenne akitől használtan megvegyem.
-
.Szaki.
addikt
válasz Szabcsizz #44 üzenetére
Hülyeségnek nem hülyeség, a hülyeség az, hogy ezeknek a dolgoknak a nagy része a kisebb felszereltségű modellekben nincsenek benne, máshol ezek alapelvárások azért. Meg azért vicces egy baromi szép fényezésű 17-es kerekeken guruló sport szettes kisautó hátul kurblis ablakkal...Na meg manuális klíma, ez azért szerintem gáz. Érdemes megnézni, hogy egy i20 Elegant T-GDi motorral 5,2-ért mit nyújt. A kedvezményes ár 4,5m. 120LE-s turbómotor, a felszereltsége pedig remek.
-
Gicz
addikt
OK, az mi az isten h "GSM erősítő" ?
-
PrometheusX
aktív tag
Én személy szerint örülök a tesztnek, úgy érzem, hogy van helye, sőt kell hogy helye legyen 2017-ben az ilyen típusú cikkeknek a Mobilarénán.
Jó volt olvasni, köszi!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- HP Probook 340S G7 i5-1035G1/8GB/256SSD/Windows 11 -10% Csak ameddig a készlet tart!89.780 Ft
- iPhone 14 Pro 128 GB Space Black, 11 hónapos, kártyafüggetlen, 2024. május végéig garis , akku 91%
- Asus VivoBook X509JA-BQ904T
- HP EliteBook 640 G9 Ezüst (14" / Intel i5-1235U / 16GB / 512GB SSD / Win 11 Pro) -10% Most 203.990 F
- Lenovo M810z AIO Core I5 6400 4x2700/8GB/120G SSD/wifi/cam 21,5 -10% 66.950 ft