- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- MIUI / HyperOS topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- MG4 menetpróba
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
Új hozzászólás Aktív témák
-
TheSpy
csendes tag
Ez egy valós példa lenne azzal, hogy persze jóhiszeműen sajátpénzemen visszaküldtem annak, akitől vásároltam, hogy minél gyorsabban megcsinálják, ez végül 50 nap alatt sikerült is.
Jótállási időn belül most megy tönkre 2x egy corsair táp. Összesen már több mint 100 napot töltött a szervízben. Kiszerelés beszerelés feladás is idő. Az idő meg pénz, a pénz meg kár ez esetben. És ezután még hülyének is néznek. (lásd csomagolási dolgok, stb.)
Csak, hogy mennyire szigorúak véleményem szerint a jelenlegi szabályok: (azért írok véleményt mert nem vagyok jogvégzett)
A bojleres példánál maradva, ha tényleg jótállás alá eső hiba az oka annak, hogy szerelni kell a bojlert és ehhez le kell engedni a vizet mondjuk, akkor bizony a víznek az árát is meg kell téríteni. Persze tudom, hogy ebben az esetben ez filléres dolog, de az én esetemben a táppal már sok-sok beleölt óránál tartok.
Ide vonatkozó Ptk. rész véleményem szerint:
6:174. § [Kártérítés kellékhibás teljesítés esetén]
(1) A kötelezett köteles megtéríteni a jogosultnak a hibás teljesítésből eredő kárát, kivéve, ha a hibás teljesítést kimenti.A kereskedőknek igen is fel kell mérniük végre, hogy szart nem lehet eladni. Azért a kereskedőknek, mert velük állok kapcsolatban a vásárlásnál. Persze ő úgy is tovább passzolja az importőrének, de nekem ehhez már semmi közöm.
milan26: Igen lehet szakszervízben is javítást kérni. De ez a fogyasztó döntése, tessék neki elmagyarázni miért jár úgy jobban. Én tuti hálás lennék, ha ilyen tippet kapnék a kereskedésbe, ez így rendben van.