- MG4 menetpróba
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Android szakmai topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- iPhone topik
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Alacsony fogyasztású, 128 GB-os szervermemóriát kínál a Micron
ph Az új RDIMM TSV technológia alkalmazása nélkül éri el a címben említett tárkapacitást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabi__memo
nagyúr
En meg egyszerubbre gondoltam. Tabletbe szant procival, mint az arm-oknal, csak x86..
Pici, nem fogyaszt semmit. Van 1-2 usb bemenete, hdmi, spdif, jack, LAN esetleg wifi es kesz. XBMC futna rajta. Ennyi.
Baromi olcso lehetne es kenterbe verne az ilyen sajat gui-s kis szutyok medialejatszokat. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Attól függ, hogy miben teszteled a Core i3-at. Az Intel grafikus drivere nagyon nem ad konstans teljesítményt. Van ahol gyorsabb a mobil Trinity-nél, de van ahol a felét sem tudja. Jellemzően a stratégiai játékok ilyenek illetve az OpenGL-re írt alkalmazások. Ebben valszeg később sem lesz változás.
Az AMD és az NV az OEM-es prezentációkban még ma is 20-30 oldalt tölt meg azzal, hogy az Intel drivere milyen grafikai hibákat csinál a játékokban. Manapság még az is felmerül, hogy az Intelnél a támogatás 2 év és utána le van szarva a user. Például most javított az Intel az új driverben egy három éves hibát, vagyis, hogy nem fut a KOTOR 1-2. Na most ezt a javítást csak az Ivy kapta meg. A régebbi hardverek tulajdonosai lemaradtak erről, mert azok már csak kritikus hibákra kapnak javítást. Sajna egy játék futtathatósága nem kritikus ezek szerint. Szóval a játékosoknak ezek az IGP-k nem jelentenek még alternatívát. Majd, ha az Intel felnő szoftveres támogatásban akkor.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
félisten
Ezt az i3 verést nem szó szerint értettem, csak túloztam, mert a AMD APU-k általában a saját kategóriájukban gyenge CPU-val, de erős GPU-val rendelkeznek.
Csak arra akart rávilágítani a kérdésem, hogy várható-e az aMD-től, hogy CPU-ban is erősítsen, vagy ezt már feladták és teljes erővel a GPU-t kihasználó szoftverekre bízzák magukat?
Ez egyáltalán azért merült fel bennem, mert valami pletykát olvastam arról, hogy a Bulldozer "kudarcából" kiindulva a Excavator más felépítésű lesz... Persze, fogalmam sincs, hogy igaz-e a pletyka, de elültette bennem a kiváncsiság csíráját.ui.: Most látom, hogy amobil TRinity-t veri a mobil i3? Erről tudtok tesztet mutatni? Azt hittem az AMD GPU téren verhetetlen marad hosszú ideig az APU-k között.
[ Szerkesztve ]
Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Érdemes inkább az asztali tesztjeinket nézni, mert azok vannak új játékokkal tesztelve. Ott már vannak gondok. De ezenkívül csak pár példa. Az A10-5800K 100+ fps-re képes Minecraftban. A Core i7-3770K 15-20 fps között dolgozik. Szerinted van a kettő között ekkora hardveres különbség? De ha nézel egy stratégiai játékot, akkor a felét sem tudja az Intel IGP az AMD-nek. Egyszerűen az a gond, hogy a driver sebessége drasztikusan romlik, ha egy bizonyos mennyiségű rajzolási parancsnál többet dolgozik egy játék. Ezt az Intel ki is emeli, hogy frame-enként 1000-1500 rajzolási parancsnál többet csak akkor használjanak a fejlesztők, ha feltétlenül szükséges, de a max. számot 2000-ben húzták meg. Nem tudom miért, de efölött az Intel drivere nem működik jól.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az az Intelnek kedvez, hogy az AMD több keretet ad az IGP-nek. Pont ez változott a Richlandben. Most már kevesebb keretet kap az IGP, és többet a proci. Az eredmény az lett, hogy a 35 wattos mobil top Richland azt tudja, amit a top 65 wattos Trinity. Nem mindig az a nyerő, ha a procit alapórajelre kényszeríted. Valamikor igen, de ahhoz magas felbontás kell, ami mobilon nincs meg.
Én azt mondom, hogy hardverből olyan két-háromszoros különbség a reális. Mindenképp eközött van feladattól függően. Ellenben asztalon is lehet 5-6-7x-es eltéréseket mérni. Ez szimplán driverprobléma, amire az Intel nem figyel. Akkor beszélhetünk életképes megoldásról, ha a driver végre jó lesz. Bár én elsősorban még ma is azt tartom a legnagyobb problémának, hogy egy év a mainline támogatás, és még egy év a fő legacy. Ez kevés, nagyon kevés.
A mobil tesztekbe nem szólok bele. Csak az asztali megoldások esetében dolgozok a tesztcsomagon.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nagyjából megegyezik a CPU-IGP fogyasztáseloszlás az AMD-nél és az Intelnél. Az Intelnél az IGP nagy keretet kap, mert az 1 GHz-es turbó zabálja az áramot.
Kérdés, hogy vásárlás után hányan kapcsolják ki az Intel IGP-ket, mert azokat eladják akkor is neked, ha te sosem fogod használni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az idle az egyezik. A Trinity APU az Ivy Bridge alatt van fogyasztásban. Azonos aksi mellett több üzemidőt biztosít. Nincs akkora különbség persze.
A burn nem a legjobb, mert jellemzően benchmarkkal nézik, és főleg a GPU-vírusokkal. A furmark az egyik ilyen, abszolút rossz a hardver kihasználása a gyenge OpenGL driver miatt.
Nézz mondjuk egy 3Dmarkot. Még a Trinity startkor mutatták meg, hogy Vantage-ben az első két teszt ismétlése mellett azonos aksival egy órával hamarabb lemerül az Ivy Bridge, mint a Trinity, és ez a rendszer lényegében az IGP-t terheli. Nagyon számít, hogy a driver működik-e egy alkalmazás alatt. Az AMD-nél és az NV-nél megszoktad, hogy igen, de az Intel nem tervezi maximumra a drivert. Csak pár alkalmazásra profiloznak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- MG4 menetpróba
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Sorozatok
- Xiaomi Mi 9 Lite - kilencre érdemes lapot húzni
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest