Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fejvadi

    nagyúr

    válasz Dhampir #24 üzenetére

    Az olcsóbbak mindig gyengébbek, de ez minden gyártóra igaz.

  • Zyelor

    aktív tag

    válasz Dhampir #24 üzenetére

    Hmm, én úgy kérdezem, hogy mi nem volt?

    A teljesség igénye nélkül:

    - Hamar lemerülő akkumulátor (kb. 1 óra kijelző idő után -> Mókás volt töltővel szaladgálni mindenhová )
    - Néha azt írta, hogy "Nem található SIM kártya", amikor benne volt ilyenkor ki-be kellett tenni a SIM kártyát és akkor ment... Érdekes módon más készülékben nem volt gond a SIM kártyával. + Ráadásul ahol a SIM kártya fizikailag megtalálható volt, ott nyomásra kattogott a készülék hátulja, pedig nem kellett volna neki.
    - A végstádiumában szerette eldobni a Wifit
    - Volt olyan, hogy a kijelző fantom érintéseket produkált (főleg igénybevétel után)
    - Viszonylag gyakran újra kellett indítgatni (de az legalább gyorsan megvolt)
    - Wireless AP-ként képtelen volt üzemelni, 3-szor próbáltam a netet megosztani vele, mind a 3 eset resettel végződött
    - A kikapcsoló gomb egy időben nem funkcionált megfelelően. Hiába nyomtam hosszan nem jött be a kikapcsolás menü...

    Ezek után úgy döntöttem, hogy feladom és gari. Első körben visszakaptam javítás és mindenféle piszkálás nélkül a telót (onnan tudom, hogy hozzá sem nyúltak, hogy a hátlap ugyanúgy kattogott ahogy azelőtt...), úgyhogy az asztalra csaptam és 2. köben elértem, hogy lecseréljék...

    Szerettem a telefont, mert dizájnos volt, jó fogású és a hibákkal együtt lehetett élni, de volt egy pont ahol betelt a pohár... És ezek a hibák az Idol S- nél nem voltak egyediek, tehát több közülök nem csak nálam, hanem más Idol S birtokosoknál is jelentkezett :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák