Hirdetés
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
Új hozzászólás Aktív témák
-
msgt.fubar
senior tag
válasz PepeDon #3868 üzenetére
Jaja, fogtam magam és körülnéztem a shopban és megtaláltam Csak az tévesztett meg hogy először a NEW fül alatt néztem, és ott nem volt.
Szóval TA-Pro. Nagyon kis finom verda lett, végre egy igazi vérbeli NASCAR-szekér. A Rookie-t felfoghatjuk a (szintén amerikai) Indy-versenyek kocsijának. Első verseny utáni tapasztalatok vegyesek. Nehezebb irányítani, jobban imbolyog. Nem is csoda, hiszen tömegre jóval nagyobb eresztés, és ugye a tehetetlenség törvénye mindig, mindenhol és mindenre érvényes. A sebesség végre elfogadható, mostmár érzem ahogy a hajamba kap a szél Nagy élmény vele menni, annyi szent. Nem tudom hogy direkt vagy szándékosan, de irreálisan gyengére vették a féket - vagy megint csak a kocsi tehetetlensége játszik közre. Ennek eredménye hogy 3 kiállásból kettő alkalommal sikerült beesnem 100mph+ sebességgel a pitbe Szóval sokkal előbb kell fékezni mint a Rookie-val, nagyjából a pit bejáratnál sima fék, utána az első felfestés után rátenyerelni a kézifékre is
Nem mellesleg nagy mákom volt, hogy az utóbbi időben nem volt mire költeni a lóvét (Harpoon-t jusse vettem cáhá), szóval a 200k-mból futotta a verdára meg néhány faszább festésre is ^_^
gottagofast
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest