Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Jenne

    senior tag

    válasz #86564352 #10302 üzenetére

    "...Ennek ellentmond mennyire reklámozza a Braun és a Philips a habos-géles borotválkozási lehetőséget a még jobb eredményért, még kevesebb irritációért..."

    Ez inkább az én elméletemet igazolja. :) A még jobb eredményért a habos-géles lehetőséget erőlteti, az előtti szeszről már hallgatnak. Az már a múlt ...
    Mindez erőteljes marketing nyomulás, reklám manipuláció, vagy nevezzük a reklámpszichológia erejének? :K

    Szerk.:
    Össze lehetne számolni, hogy hány fajta előtti szesz van a piacon, és hány fajta előtti hab/gél. Az utóbbi lenne a nagyon győztes.
    Bocsi a következő offért, de talán érthetőbbé tehetem az előzőeket.
    Kicsit ez a habos-géles erőltetés hasonlít arra, amikor az autó szervizek éppen melyik gyártó olaját erőltetik és teszik bele a garanciális autókba. Saját példám: Ford szerviz. Első évben Castrol mert csak az a tuti, majd utána a 2.-ik és 3-.ik évtől már a Mobil1 mert csak a tuti, a többi az nem. Előtte a Castrol akkor ...miért?
    Na ez úgy van a színfalak mögött, hogy mondjuk a British Petrol(BP) azt mondja a Mo.-i Ford szervizeknek, hogy felújítja a szervizek egyes gépeit, szerszámait x összegért, ad új szerszámokat...stb ( a szervizeknek ez ingyen lenne) de ennek fejében csak az általa gyártott Castrol olajat használják és reklámozzák mondjuk 3 évig.

    [ Szerkesztve ]

    A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.

Új hozzászólás Aktív témák