- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- OneSport OT05 - finomhangolás
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Fotók, videók mobillal
- Google Pixel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Költséghatékony 4K-s monitorokkal adott magáról életjelet az AOC
ph A 68,58 cm-es, pszeudó-10 bites páros megelégszik a 60 Hz-cel, de azt dinamikusan variálhatja, és a fedélzeti I/O-ja sem olyan rossz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Elindult a Valorant konzolos zárt tesztelése
gp Bár a készítők bétáról beszélnek, a játékban aktívak a trófea és achievement rendszerek, lényegében a teljes kiadást kaptuk meg.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #117444 üzenetére
Nem tudsz bele jobb olajat tenni, mert minden mással akadni fog a váltó. Megpróbálhatod, de vissza fogsz térni a gyárihoz. Inkább cseréld a csapágyat. Tudod mennyire érzékenyek ezek a váltók az olajok adalékolására. Elég egy pici eltérés és máris nyúlós akadós lesz, vagy ledarálja határos időn belül a szinkron gyűrűket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz golfvariant #117473 üzenetére
Gyárit kell venni, ami méretpontos, nem áll el és biztosan passzol.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #117479 üzenetére
Én a mechanikára esküszöm.Zeder kell, az becsukja a kormányt rendesen(mechanikus kormány zár, amit csak a kormányoszlop teljes leszerelésével lehet kiiktatni), csak trélerrel vihetik, ha kell nekik, ezt kell kombinálni egy rendes biztosítással.
golfvariant Eddig mindegyik autómon volt, amelyiket úgy vettem, hogy nem volt, arra magam szereltem fel. A mögötted jövő szélvédőjét is védi, az elsők meg a küszöb nagy részét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MPowerPH #117584 üzenetére
Kérdezz rá, mennyi olajat kell rátölteni két csere között, ha azt mondja, semmit, akkor hazudik.
Mindenre figyelni kell. Főleg a rázkódásra alapjáraton(vibráció), kettőstömegű csattogása és vibráció. Ki kell próbálni padlógázon is terhelés alatt, természetesen csak ha kellőképp bemelegedett.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #117650 üzenetére
Sajnos nem erről híres. Én még nem láttam olyan darabot, amelyik ne zabált volna be 7-8 deci olajat 1000km alatt. Elég hamar elkezdik enni. kb 60 000km után. Az olajlehúzó gyűrűk elég szar anyagból vannak benne, azokat kellene cserélni, no meg egy csomó mindent, ha már lent a fej.
Ha hozzáadod a motorfelújítás árát, akkor már nem is olyan tuti vétel. 100x inkább venném a lomha 100 lovas 1.6 8V-t , mint ezt a kétliterest.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lenko #117653 üzenetére
Ha mindegyikkel gond van, nyilván mindegyiket lelakták... ja nem van aki törődött vele, mégis eszi az olajat. Ennyi szemetet csak nem hord össze a szél egy helyre.
Octviaban eszi, Golfban eszi, Borában eszi az olajat ez a motor. Egyik sem felújításra jött, csak nyomást mértünk a hengerekben, ami rendben volt, ergó nincs széthajtva.
Nem kell 50 000-ként cserélni a gyűrűket, csak 1x. Csak a gyári volt rossz minőségű, aki rendeset vesz bele 1x, annak többé nem lesz gondja. Csak tájékoztatás képpen írtam, hogy tudjon róla, aki ilyet keres.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
No, műszaki letudva. Hiba nincs, pedig keresték.
-
Mágus2
Közösségépítő
Amikor a G4 tuning során elgurul a gyógyszer...ismeretlen helyre.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #117823 üzenetére
Épp ezért nem mondjuk meg.
Amúgy szenzor hiba vagy egyszerűen csak rossz csoportot nézel. Ezeket az értékeket magasabb számú csoportokban is megtalálod és nem mindegyiket támogatja a motorvezérlő, mert pl. a 3.0 TDI-hez más értékek tartoznak. Ahhoz képest van tartozásod.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kaszaking #117832 üzenetére
Add el. Gondolod ezt ilyen egyszerű látatlanba megmondani? Ennyi infóból ezt nem lehet megmondani.
Melyik veni kapcsol, a viszkós vagy az elektromos?
Amikor a veni kapcsol ,a hőfokmérő mit mutat? A motorvezérlőben milyen hőfokot mutat. A két hűtőre menő cső milyen meleg ilyenkor? Keményednek a csövek, pisil a kis csövön a kiegyenlítő tartályba? Annyi a kérdés, hogy bele sem érdemes kezdeni. Vidd el szerelőhöz, mert lehet a vízpumpa ment szét, de az is lehet, hogy beszorult a termostat. Az eleve nem jó jel, hogy ilyenkor nem húz az autó. Szerintem ott komoly bajok vannak. Vagy tényleg túlmelegszik, vagy már szarrá van kopva.Kiskokó Add el de a VAS-t.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Kellene nekem belőle az összes ROD file. Az 1.6TDI-ket nem olvassa, ami nekem van:
ROD file not found:EV_ECM16TDI02103L 001005 (VW36*) Ott az a rohadt file, megnéztem, mégsem akar menni. 20 próbálkozásból 1x szokott menni. Ami egy sima üzemanyag szűrő cserénél is meg tud szivatni. Légteleníteni kell a rendszert, ahhoz meg kell ez a file.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #117849 üzenetére
Elvileg egyforma a három, mérd oda a többihez, de ez nem ebbe való szerintem.
A képen megnézheted. Gondolom neked i cserélte valaki a kicsire.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz pocokxx #117852 üzenetére
Nekem képről úgy tűnik, hogy sokkal kisebb, mint a foglalata. De majd otthon megnézem a számát. Szorulnia kell a foglalatban.
MPeter87 Van LED a helyzetjelzőkben?
Control Circuit; Relay for Supply Voltage Terminal 75X
Control Circuit 1; Relay for Supply Voltage Terminal 50Ezek még megvannak, vagy ha kitörlöd eltűnnek?
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #117860 üzenetére
Univerzális válasz, nem kell keresgélni a válasz generátorban.
1.4 vagy 1.6? Add el.
Főzi a vizet? Add el.
Nem indul? Add el.
Túl nagy? Add el.
Túl gyenge? Add el.
Benzines? Add el.
Tanácsot szeretnél? Add el.Csak arra kell vigyázni, nehogy vlaami újonc felkapja a vizet. Aki ismer, az nem veszi az ilyesmit komolyan. Aki nem, az meg ménemgyött találkozóra?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #117862 üzenetére
Meg se kellett venni. Mostmá mind1 még a feléért eladhatod.
Sokan úgy kezdik, hogy vettem egy autót és ez meg ez a baja Ha visszakérdezek, hogy akkor minek vetted, akkor besértődnek. Pedig jogos a kérdés... Olcsó volt hát azt hittem, hogy, de nem, mégse, mert a kuplung a turbó meg a váltó drága. De azért jó vétel volt? Ezeket leszámítva teljesen fasza, és a tető miért volt fényezve?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #117942 üzenetére
Azért kapcsol ki óránként, mert hiányzik neki egy 12V+ a kulcs kapcsoló szekrényről. Ilyenkor csak gombra kapcsol és egy óra múlva lelövi magát. A kóddal nem tudok segíteni.
A kerék szép, de egyáltalán nem komfortos és a futóművet is szét fogja verni. -Add el.
pocokxx Remélem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #117953 üzenetére
No igen, de az RS nem a legjobban felszerelt, csak a legerősebb. Nekem inkább a kényelmi extrák kellenek, mint +30 ló. Ha RS-t akartam volna, akkor azt veszek, olcsóbb is lett volna. De nincs memóriás ülés, alcantara, hátsó ülés fűtés...
Ma ültem egy 2011-es RS-ben, hát elég sivár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsolt19900 #117975 üzenetére
Add el.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep