Hirdetés
-
Alig egy év után leáll a Boundary című zéró gravitációs FPS támogatása
gp A teljes változat PlayStationre is megjelent volna, de már tavasszal megtudtuk, hogy a konzolos verziónak is lőttek.
-
Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
it Figyelmeztető címkéket szeretne látni az USA tisztifőorvosa a közösségi médiában, ami főleg a serdülők számára lenne emlékeztető a platformok súlyosan káros hatásairól.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
FrankMonzano #109509 üzenetére
Neked van kiégve. A ventillátor kapcsolót közép állásban(2-es) kihúzod, alatta megtalálod az egyetlen kicsi izzót, ami megvílágítja az egész panelt.
Morris Ja, folyamatosan vákuum van benne. A hossza nem lényeges, csak jól tömítsen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Clain #109521 üzenetére
Hullanak, mint a legyek. Olajpumpa, kiegyenlítő tengelyek, trafók, kokszosodás a szívó szelepeknél, mértéktelen olajfogyasztás, lánc nyúlás. Nagyon jó motorok, kb. mint a 2.0 PD TDI.
Taat: három youtube videoból kettő a gyorsulást méri, a harmadik motor felújítást dokumentál.
A szerizes imerős azt mondta, ellenségének sem kínálna 1.8 vagy 2.0 régebbi TSI-t, TFSI-t. Az újakról majd kiderül, mennyire bírják.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kisza25 #109528 üzenetére
A kérdés sem volt megfelelő, mert nincs különösen ajánlott. Van olyan, ami megbízható, de nem megy, meg van olyan ami megy, de nem megbízható.
Mi a fő szempont? Menjen és megjavíttatod, ha baja van, vagy inkább ne legyen vele baj.
A tiéd a tipikusan nem menő motor, amivel nem szokott sok baj lenni, az általános problémákon kívül.
Benzinből golfba alap motor az 1.6 16V, meg a 105 lovas 1.9PD, mindkét motor megbízható, egyik jól is fogyaszt. Passat-ban is elérhetőek, de egyik sem mozgatja kellő dinamikával. És a benzines a passatban már nem is megbízható, mert a pályás példányok rendesen eszik az olajat. Ha valami olyan kell, amivel haladni is lehet, akkor 2.0 170 lovas CR Tdi, vagy 3.6FSI.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
kisza25 #109552 üzenetére
10 kw különbség van az fsi javára. De az első vezérlánc csere után az ember rádöbben, hogy nem ér annyit az a kis plusz. Még így is vérszegény, fenntartani meg majdnem annyi, mint a tsi-t. Akkor inkább legyen gyengébb kicsit, viszont olcsóbb és stabilabb szerkezet. A váltóra viszont vigyázz, a szegecsek nem szeretik a gyilkolást a difiben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
ACAB95 #109588 üzenetére
A xenon trafója zavarja a vételt. Antenna ezen nem segít. Amúgy sem legális a xenon,mosó és magasságállítás nélkül, szóval mindenki szenved.
Saint_: Nem a szüttyögés kormolja le. A konstrukcióból adódik. Mindegy hol használod. Előbb-utóbb berakja, csak városban hamarabb.
[ Módosította: Qru ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
KisApám #109623 üzenetére
Első körben kihúznám a hátsó ablaktörlő motor kábelét a motorból. Ehhez le kell bontani az 5. ajtó kárpitját. Ha oda befolyt a víz, simán zárlatot okozhatott, ami miatt minden más áramot kap a karon keresztül. Ha ez nem hoz eredményt, jön az első motor vizsgálata, ha az is száraz, kar és relé csere. Más ott nincs. Kar-kábel-relé-kábel-villanymotor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
KisApám #109626 üzenetére
Vagy ha nagyon szerencsésnek érzed magad, akkor kiveheted a relét. Az a legolcsóbb és legegyszerűbb. Az is be tud égni és utána a gyújtás ráadásával indul a törlés is. Ha esetleg a relé lenne, eredeti skodásat vegyél, mert az után gyártottak csak 2-3 hónapig jók.
Relé box a pedálzat fölött. Takaróelemet leveszed és elulról felnézel.
Nem lehet eltéveszteni, mert 3x akkora, mint a többi. Dupla helyet foglal és 2x olyan magas, mint a többi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Lesz már a skodának is SUV.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tresh #109746 üzenetére
Biztos, hogy tudni fogja, mi számít elfogadható lógásnak a turbónál? Szerintem azt ne szedje szét.
Fizesse ki az átvizsgálást, ott megnézik, hogy dől-e valahonnan a zolaj, víz, gáz, gőz. Nehogy beleverjen a kartergáz az indexbe.
vbarbara715 Ha nem tűnik töröttnek, meg nagyon lelakottnak, azt érdemes vizsgáltatni.
Sok tapasztalat kell hozzá, hogy rögtön tudjad, hogy érdemes-e vele foglalkozni, vagy nem. Talin kerültunk egy pár karikát a tagok autóival, aki ült mellettem, az tudja, mi mindent figyeltem. De nem elég figyelni, azt is tudni kell, hogy mennyire megy jól a motor, ehhez tudni kell, hogy megy egy új vagy egy nagyon jó állapotú, ahhoz képest mi az ami még jónak számít.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
McSzaby #109780 üzenetére
Van erre egy külön szoft. Ami megcsinálja az egészet. Ingyen letölthető. [link] Az angol verziót töltsd le, és kell hozzá egy Vag-com kábel.
A factory reset gomb kitörli a régi tanult értékeket, és utána megtanulja az újat. Máskülönben magas lesz az alapjárat tisztítás után.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Firestormhun #109804 üzenetére
Egy pár embernek vízpumpát cseréltek, az adta azt a morgást. Elég szomorú, hogy átvették az autót, de nem csináltak vele semmit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
bitpork #109928 üzenetére
Igen, a 2x2 kimenet stimmel, csak 1 kimenet 1 pár hangszórót jelent, egy mély-közép és egy magas, ahogy említetted.
Az ajtóba csak egy kéteres kábel megy, az ágazik 2x2 felé, a magashoz vezetőn van egy ellenállás. Nem atomerőmű.
A beta rádió meg tud hajtani 4 ajtónyi hangszórót, ha csak mély-közép és magas kell minden ajtóba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kiskokó #109935 üzenetére
Figyu, nem értem mit akarsz. Igen, szerintem dob rajta néhány lovat, de ha az a kérdés, hogy megéri-e, akkor a válasz nem. Mire tudnál felhasználni +7-9 lovat? Amire nem elegendőek a meglévők, arra az a néhány amit ezzel nyernél, szintén kevés lesz. Ha versenyezni akarsz, ne egy 2 tonnás marhát válaszsz hozzá, hanem valami kicsi és könnyű autót, ha meg nem versenyre kell, akkor nem a csendes üzem és a megbízhatóság a fő szempont? Mire jó az hogy bőg és pár lóval erősebb? Nekem fontosabb, hogy csend van az autóban.
Lassan fel kellene nőni, vagy csak én vagyok már túl öreg ezekhez az ötletekhez?
bmwsan Több gyanúsítottam is van. Kettőstömegű, kikopott vezérmű tengely és elkopott főtengely csapágyak, kopott féltengelyek, rossz chip, motortartók. Kb ebben a sorrendben valószínűség szerint.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Steelcase acélvázas íróasztal/számítógépasztal 120x80x70cm kábelrendezővel 40kg